Hallo,
Wij gaan op 6-6-05 naar New York voor 9 dagen. Wij willen graag een dagje naar Philadelphia met de bos of de trein. Heeft iemand dit al eens gedaan?. Heel graag zou ik wat tips ontvangen.
Groetjes, Anja
Dag Anja,
Ik ben afgelopen september drie weken naar NY geweest. Ik ben toen ook drie dagen naar Philly geweest. Ik vond het niks aan maar me vriendin wel. Ik denk al waren we een dag geweest dat het wel leuk was geweest maar drie dagen was voor mij toch echt teveel. Ik was erg blij toen we weer terug in NY waren!!
We zijn met de bus geweest genaamd Greyhound, reis duurt ongeveer twee uur. We hebben toen $ 24 p.p heen en weer betaald. De verbinding is goed te doen!!
Je stapt op bij een bus station vlakbij times squerre.
Ik zou je zeker aanraden als je gaat om daar naar museums tegaan.
Ik ben naar een heel groot museum geweest, dat was erg leuk!!
We verbleven daar in een super luxe Marriott hotel. Omdat we via via mensen kenden die daar werkten konden we daar slapen met korting.
Op zich is 9 dagen NY kort maar als jullie tijd over hebben dan zou ik wel een dagje naar Philly gaan is toch ff wat anders.
Ik wens jullie beide veel plezier toe!
Groetjes,
Suna
Hoi Anja,
Wij zijn vorrig jaar naar Philadelphia geweest, ik vond het wel leuk we hebben met de trein gereist van Bosten New York Philly En Washington
Als het je eerste keer is in New York heb je meer als genoeg te doen in New York Het is wel leuk maar New York is veel gaver en 9 dagen is kort mocht je toch willen gaan moet je echt naar de markt gaan daar staan van die mensen met van die kleder drachten en maken zelf snoep en ijs en zo super lekker is dat en je kan er heel goed eten het ligt vlak bij china town.
Ik kan het nog wel opzoeken als je dat wilt hoe het precies heet
Jessica
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?