New york pass

• Angela

Ik ga over een maand naar New York toe met mijn vriend. We willen heel graag een New York Pass gebruiken voor de toeristische attracties. Dit kunnen wij niet boeken via onze touroperator exit-reizen.nl. Hebben jullie enig idee waar wij in New York of via internet een pass kunnen kopen?

Groetjes Angela

• BIG

Deze New York City Pass kun jij bij alle aangesloten attracties krijgen.

UIt het hoofd zijn dat: de circle line (halve circle); het guggenheim museum; het empire state building; Moma; metropolitan en natural history. Alle attracties zijn aan te raden. Ander voordeel: je hoeft niet in de rij te wachten.

• Ellentje

Hoi Angela,

Wij hebben ook geboekt bij Exit reizen, we hebben onze NY Pass gewoon gekocht via internet: www.newyorkpass.com

Momenteel geld er een korting! Dus best interessant om het zo snel mogelijk aan te kopen!

Je moet deze online betalen met creditcard en op locatie gaan afhalen met je internetprint (bewijs van betaling) bij Planet Hollywood, héél gemakkelijk dus!

Groetjes!

Ellentje

• hubert

NewYork pass is iets anders dan de pas waar BIG het over heeft.

Newyork pass biedt je veel meer, maar kost ook veel meer. De vraag is of je het eruit haalt…. Als je moet wachten is het al niet mogelijk om veel te doen op een dag. Los van of je het wilt.

Bepaald eerst wat je wilt zien en koop dan een pas.

www.citypass.net is meestal veel relaxter…

• Ellentje

Hoi,

Hangt ervanaf of je voornamelijk bent geinteresseerd in musea… want buiten de Empire State Building zijn het enkel de klassieke musea, daarom hebben wij gekozen voor de NYP, kostte ons 109$ pp. Gezien de interessante koers van de Euro/dollar kostte het niet overdreven veel vind ik… én we gaan 10 volle dagen waarvan we hem dus 7 dagen kunnen gebruiken. Ik heb in mn tijdschema rekening gehouden met de wachttijden (ruim genoeg ingeschat) en alsnog halen we het er zeker uit hoor ;-)

We doen profijt aan de helicoptervlucht, fietsenverhuur CP, Gospel Brunch,

Free entrance: Empire State (2x s'avonds en dag), Mme Tussauds, AMNH museum, The Met museum, Statue of Liberty en Ellis Island, Madison Square Garden Tour, Rockefeller NBC Tour, Circle Line Cruise van 2u

Je zou eigenlijk eerst eens op een rijtje moeten zetten wat je WIL gezien hebben, dan het sommetje optellen en eens vergelijken met de City-pass of de New York Pass… dan pas kan je oordelen of het interessant is ja dan nee…

Groetjes

Ellentje

• hubert

dan hebben we het over een andere pas denk ik. de newyork pass die ik ken is maximaal 7 dagen bruikbaar en kost 139. en dan denk ik dat je heel veel moet doen wil je dat eruit halen. maar het is inderdaad wel mogelijk….

• Ellentje

Ja dat weet ik, maar wij hebben gewacht op de 3 maandelijkse discount-periode, dan geven ze 20$ korting op een 7-dagen pas… anders kost hij inderdaad 139$.

Groetjes!

• hubert

dan is ie dus 119

:-)

• Ellentje

Oeps, rekenfoutje :-)

Ben net eens gaan kijken en ik bedoelde 20% dus dat maakt 111 Euro, staat op onze VISA afrekening…

Alleszins in Euro was het 80 Eurootjes, en dat vond ik niet zoveel hoor…