harborcruise

• rick

kan iemand mij vertellen of zo'n 2uur durende harborcruise de moeite waard is, of kan je net zo goed de gratis boot naar Saten Island nemen??

• rick

staten island!!

• Vanessa

Is zeker de moeite waard! Wanneer je een New York pass hebt kun je er zelfs ‘gratis’ gebruik van maken. De New York pass voor één dag kost 40 euro p.p. Wanneer je een los kaartje koopt voor de cruise ben je zo'n 22 à 24 dollar p.p. kwijt. Het leuke aan deze cruise is dat je bij licht weggaat en bij donker terugkomt. Je vaart nog voorbij de Manhattan en Brooklyn bridge, vervolgens vaar je langs het vrijheidsbeeld weer terug.Vooral bij de Brooklyn bridge heb je een mooi uitzicht. Er is aan boord ook nog een gids aanwezig die uitleg geeft. Ik denk zelf dat je bij de tocht naar Staten Island minder te zien krijgt, want je vaart volgens mij niet langs Manhattan. Misschien zijn er anderen die dit wel gedaan hebben.

• rick

hier heb ik wat aan! Thanks

• BIG

De Harborcruise heb ik nooit gedaan. Wel de Full-circle; een vaartocht om Manhattan heen. Zeer aan te raden. Wordt niet vergoed met je Citypass. Daarmee kun je “slechts” terecht voor de half circle. Als je geen citypass hebt of sowieso niet op het geld hoeft te letten, raad ik de hele circle sterk aan.