goedkoop bellen naar europa

• marloes

Weet iemand een tip om goedkoop naar europa te bellen???

bedankt!!!

• Marcel

Wat dacht je van Skype. 2 cent per minuut. Ook van je computer naar een vaste lijn. En als de persoon die belt ook zijn computer aan heeft staan is het helemaal gratis!

• marloes

Thanx, ben zelf ook n grote fan van Skype, maar ik zal daar een poosje zijn zonder computer. meestal zit er in internetcafees geen skype op de computer. Weet je toevallig of daar bijv.speciale winkeltjes zijn waarvandaan je kan bellen, of kaarten die verkocht worden waar je mee va een publieke telefoon kan bellen?Marcel schreef:

>

> Wat dacht je van Skype. 2 cent per minuut. Ook van je

> computer naar een vaste lijn. En als de persoon die belt ook

> zijn computer aan heeft staan is het helemaal gratis!

• rene

Bij het port authoritybuilding staan stalletjes die calling-cards verkopen.Sommige hebben goede tarieven,je moet alleen opletten het starttarief is meestal duurder en voor korte gesprekken onvoordelig.

• sandra

Hallo,

En wat denken jullie van collect call bellen naar nederland of andere landen in europa.

• rene

Dan denk ik waarom andere opzadelen met mijn kosten.

• sandra

Hallo,

Waarom dan niet terug betalen als je terug bent in nederland.

• rene

Niet mijn ding,maar tegen jou logica kan ik niet op.

• toverfee

gewoon een paar quartes in de telefooncel werkt prima!!!

ik doe niet anders meer en het is goedkoop want voor 6 quarters bel ik een kwartier naar nederland

groetjes toverfee

• Marieke

Wij hebben gewoon bij een stalletje op staat een USA - Europe telefooncard gekocht voor 5 dollar en daar konden we 3 uur mee naar NL bellen!!! Wij hadden een rode Diamond kaart (dat was het merk) en wij hadden dus nog geld over van onze kaart, want zo lang wilden we nou ook niet naar huis bellen!!!

(Telefoonkaarten kun je trouwens ook bij elke Duane Reade supermarkt kopen).