hoi allemaal.
steeds geboeider lees ik alle berichten op dit forum aangezien mijn drromreis steeds dichterbij komt
(alhoewel nog 4 maanden precies vandaag).
ik ga samen met mijn zus dus 3 weken naar amerika.
de eerste anderhalfre week zitten we in orlando en het tweede deel van de reis vliegen we over naar new york. voor mij het meest interessante deel van de reis.
we slapen in het hotel pensylvania.
heeft iemand ervaring met dit hotel die er wat meer over kan vertellen en hoe is de locatie. een beetje overal bij in de buurt en is het snachts nog verstandig om je daar op straat te vertonen of is dat i.v.m je eigen veiligheid niet te doen.
verder hebben we 6 musicals geboekt:
chicago,
lion king,
wicked,
the producers,
beaty and he beast en
….ben ik even vergeten
we willen daar nog 3 muicals boeken heeft iemand tips?
zoals wel duidelijk is gan we dus voornamelijk voor de muicals.
kan iemand mij vertellen waar je souveniershops van musicals kan vinden?
nu hebben we de musicals allemaal wel geboekt maar houden we dus nog 12 dagen ovrdag over om het 1 en ander te doen ook een aantal avonden hoor. wie heft tips met wa we echt niet mogen missen. ik heb al het 1 en ander gelezen op de site
het is onze eerste keer naar new york dus we hebben er vrij weinig verstand van. ook leuke wat goedkopere eettentjes zijn welkom. hoeft niet megagoedjkoop maar ook niet erg duur te zijn. alle overige info die jullie graag wuilen delen is welkom ik zal vast de komende maanen meer dingen vragen en kik uit nar jullie reacties en reisverslagen. uiteraard zal mijn reisverslag over ca. 5 maanden zijn intree den op deze site
desiree