UA=United airlines?

• Martine

Hallo, allemaal ik vlieg op 22-10 met uaxxx van schiphol naar Chicago en dan verder….wat voor een maatschappij is dat??? Wat voor "comfort hebben zij?

Kun je zien aan een vlucht nummer welk toestel dit is???? Dan kan ik op seatguru.com kijken mbt de plaatsing….

In Chiago (O'Hare) 3 uur overstaptijd: is er wat te doen op het vliegveld????

Terug heb ik 1 uur op Washigton (Dulles) red ik dat???

Kortom veel vragen……over hoe gaat het in z'n werk.

Alvast bedankt voor de antwoorden.

• Will

UA = United Airlines en op de plaats xxx zal 909 moeten staan en het gaat dan om een Boeing 767 300/er.

• toverfee

goede maatschappij met eigen televisieschermpjes in de stoelen met verschillende kanalen en voor de kids en de grote kids onder ons het disneykanaal

groetjes toverfee

• rene

Ohare chigago is een groot vliegveld en qua tijdverdrijf is er eigenlijk alleen de gebruikelijke eet en koffie tentjes.United airlines is een prima luchtvaart maatschappij

• Ebelix

UA = United Airlines. Ga vroeg inchecken en probeer economy plus stoelen te krijgen.

Toestel is een 767-300

3 uur is voldoende op O'Hare en op de terugweg is 1 uur ook voldoende

Veel plezier

• Martine

plus stolen, wat is daar het voordeel van? Moet je ook meer betalen??? De reis is een prijs dus wilik wel zo goed moegelijk genieten….

alvast bedankt voor jullie antwoorden!!

• Ebelix

Het voordeel van de Economy plus is dat 2keer zoveel beenriumte hebt als bij de gewone economy stoelen. Je kan het van te voren reserveren en een toeslag betalen maar je kan ook proberen door vroeg in te checken ze gratis te krijgen.

• Martine

Ik heb de reis gewonnen dus enige optie vroeg inchecken….