4 juli

• jos

Hallo,

29 juni ga ik voor een dikke week naar New York, wie kan mij wat meer vertellen over 4 juli, de feestdag van the USA

wat is er allemaal te doen op deze dag?

wat moet ik juist wel en niet zien?

wat moet ik juist wel en niet doen qua gewone bezienswaardigheden, heb namelijk gehoord dat het overal nogal druk is op deze dag

en het belangrijkste, waar heb ik het beste uitzicht op het vuurwerk aan de east river. wat adviseren jullie?

ik vlieg trouwens met Delta en zit in hotel hotel Pennsylvania, alle tips zijn welkom.

Groeten Jos

• Sylvia

Dag Jos,

Helaas, ik kan je niet helpen…en inmiddels is het al 4 juli geweest en zit jij al lekker in New York! Als je terug bent, ben ik wel benieuwd naar je ervaringen met hotel Pennsylvania, ik ga er in september naar toe.

• Jos

Hallo Sylvia,

Mij is hotel Pennsylvania heel goed bevallen, er waren iedere dag nieuwe hand/ was doeken, en alles was erg schoon en fris.

Op een dag was mijn lamp kapot, heb ik een briefje op mijn bed gelegd, met de vraag of ze hem willen maken, en toen ik s`avonds in het hotel kwam stond de lamp aan, goede service dus…

Het interieur van kamers is inderdaad niet het nieuwste top design, maar wat mag je verwachten voorn zo`n grote kamer midden in new york.

Ik hoop ook niet dat je de airco nodig bent, ik gelukkig niet, want dat ding maakt net zoveel lawaai als een opgevoerde scooter.

Voor het vuurwerk ben ik met de L lijn naar 1 AV geweest, en ben vandaar naar de east river gelopen, echt prachtig hoor al dat vuurwerk.

Voor foto`s van de hotelkamer, stuur mij ff een mailtje, dan stuur ik ze ff.

Groeten Jos