Trein naar New York

• Mieke

Hallo allemaal.

Ik had ook een klein vraagje: wij willen op 26 augustus de trein van Boston naar New York nemen (Amtrak), heeft iemand ervaring met Amtrak, en dan vooral of je wel of niet moet reserveren? Je kunt wel online boeken via amtrak.com, weet iemand of dit nodig is? Had al de tip gekregen om promotiecode V626 te gebruiken voor korting op de kaartjes. We gaan 6 dagen naar New York. Alvast bedankt voor reacties.

Groeten,

Mieke

• rene

in principe hoef je niet vooruit te boeken.Het kan handig zijn,maar er zijn altijd wel kaartjes te koop.

veel plezier.

• Nancy

Mijn vriend en ik gaan op 31 augustus naar New York. We gaan ook vanaf.

Wij hebben de kaartjes via www.amtrak.com gereserveerd. De tijden uitgekozen en betaald.

Jammer, wist niet van die promotiecode!

Goede reis!

• Marieke

Hoi Nancy,

misschien is het een idee om met de bus vanaf boston naar new york te gaan. Dit scheelt aanzienlijk in de kosten en is net zo snel. Wij gaan dit aankomende vrijdag proberen, en vrienden van ons hebben dit al zo gedaan. Dit beviel goed. Voor meer informatie over de bus www.greyhound.com

Groetjes Marieke

• Petra/VS

Greyhound is niet net zo snel, hoor, je stopt in allerlei kleine plaatsen en niet op de veiligste plekken. Ik zou de trein nemen, ik heb Greyhound een keer genomen en nooit weer.

• Jessica

Hoi

Wij hebben vorrigjaar de trein van Boston naar NY genomen geboekt via het reisbureau het is helemaal niet druk dus volgens mij is riserveren niet nodig veel plezier

• Mieke

Dank allemaal voor de reacties!