Wij zijn een groep van 8 studenten en gaan in september 5 dagen naar New York. We zoeken nog een goedkope overnachtingsplaats, liefst zo dicht mogelijk bij het centrum. Wie heeft aanraders?
He Riadi,
Ik heb wel een Hostel voor je, supergeschikt voor studenten en supergoedkoop op, wat mij betreft, de beste plek in New York. Het ligt in het zwaartepunt van Manhattan ter hoogte van New York University, Broadway om de hoek vlakbij de wereldberoemde Prada winkel van de nederlandse architect Rem Koolhaas. Vlakbij het uitgaansleven van Chelsea (straight en ook gay) Het heet The Bowery whitehouse. Er is, je voelt 'em al, alleen een nadeel aan. Het Hostel maakt onderdeel uit van een organisatie die The homeless community heet, volgens ons werd het deels door daklozen regund (onder supervisie natuurlijk). Wij hebben ons er goed vermaakt en met ons vele anderen. Ik moet je wel waarschuwen voor het feit dat de slaapkamermuren niet tot het plafond doorgetrokken zijn, je krijgt dus wel het een en ander mee van wat er op de verdieping gebeurt. Als je een lichte slaper bent (zoals ik) ben je dus iedere morgen vroeg wakker, supergoed want in deze stad moet je zo min mogelijk slapen!! Slapen kan altijd nog..
Het is dus niet bepaald luxe, maar je zit op z'n allergoedkoops op de beste plek, ver weg van de toeritische hotels, waar alles gebeurt. Je moet alleen niet zoveel om slaap geven…..
Ik geloof dat er in Chelsea nog wel meer hostels zijn, een ervan heet dacht ik The Chelsea international hostel, Hier is een vriendin van me geweest en was er erg over te spreken. Probeer die anders eens..
Succes, Paul
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?