crown limo

• Remco

Hoi,

In 1 vd vorige vragen kwam een antwoord van “ellentje” dat je voor $66,- een limo kon huren. Bij Crow Limo

Nu heb ik hun site bekeken en vanaf Newark kost het bijna het dubbele ($120,-).

Dus mijn vraag: Ellentje: wat bedoel je precies met die $66,- ? Wat voor auto heb je dan? Is dat per uur? We zijn met z'n vieren en hebben dus oo 4 koffers bij ons.

Verder mn complimenten voor je uitgebreide en zeer bruikbare antwoorden.

• Jessica m

Hoi Remco,

Ik zag je adv. dus ik reageer even wij hadden met 4 personen van JFK 65 dollar en ze vroegen 100.- je moet afdingen en voet bij stuk houden als het niet te druk is gaan ze vanzelf met de prijs mee.

Vanaf Newark zijn we voor 65 dollar met een lincoln gereden.

Jessica

• Remco

ok klinkt goed!

Met een lincoln bedoel je een “gewone” auto? Die zijn natuurlijk ruim voor hollandse begrippen maar zoals het er nu naar uitziet zijn we met 4 personen en 4 koffers….wordt beetje krap denk ik. Hadden jullie ook crown dan? Ik twijfel ook over een shuttlebus maar zoals je misschien gelezen hebt kan dant nogal een gedoe zijn. En met de bus of trein en metro is natuurlijk ook een beetje toveren met je bagage……..

• Ellentje

Hoi Remco,

Sorry voor mn late antwoord :-) maar ik ben een weekje met vakantie nu, en niet veel tijd gehad om eens te komen gluren naar het prikbord…

Ik heb Crown een mailtje gestuurd met de vraag wat het me zou kosten om van JFK naar het hotel gebracht te worden.

Hun antwoord 55$ voor een 6 persoonslimo, daar komt 20% tax bij.

Indien je wil dat ze in de luchthaven staan met een naambord dan komt er wel nog eens 15$ bij, indien je ze belt vanop de luchthaven dat je bent gearriveerd dan is het kostenloos (uiteraard is deze laatste optie goedkoper). Het duurt ongeveer een 10 a 15 minuutjes dan eer de limo arriveert. Ik heb enkele vrienden die dit hebben uitgeprobeerd, en het was geen enkel probleem. Ze hadden hun afgesproken prijs via e-mail uitgeprint als bewijsje, en er was geen dispuut bij de afrekening met de chauffeur. -> 66$ dus

Om op je andere vraag te antwoorden Remco, dit is de prijs voor de hele rit naar je hotel, dat is een vast prijs van JFK naar Manhattan. (niet per uur dus)

Je hebt hiervoor een stretchlimo met ruimte/plaats voor 6 personen.

Groetjes!

Ellen

• Remco

Hoi Ellen,

Weer een prachtig uitgebreid antwoord! Bedankt!

Wij komen aan op Newark dus dan is het iets duurder maar voor $20,- verschil gaan we niet moeilijk doen lijkt me.

Heb ik het goed begrepen dat jij (jullie) vanaf 1 september gaan? Wij van 26/8 tot en met 2 september.

Have fun!

gr,

Remco

• Ellentje

Hoi Remco :-)

Wij vertrekken inderdaad per 1 september :-) en gaan tem 10 september.

Ik hoop alleen dat we gespaard blijven van aanslagen, want het ziet er somber uit nu met Londen en nu weer Egypte… waar gaat dit naartoe?? Ik heb een heel jaar naar deze reis toegeleefd, zou spijtig zijn mochten terroristen weer roet in het eten komen gooien…

Have fun too!

E.

• Remco

Ja ze zijn hun voorraad semtex aan het opmaken lijkt het wel…………Er zijn helaas (of gelukkig?) wel meer plaatsen op de wereld waar ze mensen bang willen maken dus hopelijk slaan ze New York even over.

Geniet er van!