Wie heeft er ervaring met Priceline en dan met name een 4 sterren hotel in Midtown (west). Welk hotel heb je gekregen en hoeveel heb je ervoor betaald (als ik vragen mag). ervaringen met 3 sterren hotels zijn ook welkom!
Twee weken geleden heb ik $130 geboden voor een 3* MTW. Dit voor drie nachten in augustus: 13e tot en met 16e. Priceline kwam toen met het Hilton New York (op Ave of the Americas) op de proppen. Best een goede deal!
In september vorig jaar heb ik mijn verblijf opgesplitst. Toen verbleef ik dankzij Priceline drie nachten in het Park Central (nabij Columbus Circle, dus Upper Midtown) en drie nachten in het Belvedere Hotel (MTW aan 48th St). Dit zijn allebei 3* hotels. Jammer genoeg kan ik me echt niet meer herinneren hoeveel ik toen geboden heb.
Ik weet wel dat het twee erg goede ervaringen waren en ik voor mijn reizen naar de VS (en zéker NYC) altijd een beroep zal doen op Priceline…
Huub, wat moet ik met Tripadvisor?? Die geeft geen antwoord op mijn vraag. Ik ben al meerdere malen in NY geweest en ik heb zelf al zoveel research (Tripadvisor, Expedia enz) gedaan, dat ik nu wel weet wat voor reviews/ligging/ en prijzen de hotels hebben. Wat ik dus specifiek wilde weten, is het bedrag wat men geboden heeft op Priceline en wat ze daarvoor gekregen hebben. Op bijvoorbeeld www.biddingfortravel.com is een forum waar iedereen zijn/haar bevindingen met priceline kan noteren. Net als Chagnee heeft gedaan op deze topic. Zo hoopte ik een beeld te krijgen van priceline en hun hotels die ze boeken. Dus mensen, ik ben echt op zoek naar persoonlijke ervaringen en ben dus niet op zoek naar hotel-websites.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?