Appartement?

• Joyce

Heeft er iemand misschien ervaring in het huren van een appartement als accomodatie tijdens een tripje naar New York. Ik ben eigenlijk op zoek naar een alternatieve slaapplaats (anders dan een hotel) voor 11 dagen in november.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

• Jeroen

Ik zit zelf momenteel 6 weken in een appartement in NY. Erg prettig, vooral omdat je je eigen keuken hebt. Je hoeft dus niet telkens naar buiten om drankjes te kopen en kunt ook gewoon een boterham met pindakaas maken wanneer je de driedubbel belegde subways zat bent. Zeker een aanrader.

Qua prijs zal het gezien de hoge prijzen van de hotels ook nog wel meevallen, zeker als je een beetje middenklasse hotel vergelijkt.

Kijk eens op tempapts.com of furnishedhousing.com

• Remco

Ik ga eind augustus voor een week. Apartement gehuurd via www.vacation.new-york-apartment.com

Goeie zoekfunctie. Zij bemiddelen tussen jou en de eigenaar.

Of he gaat bevallen weet ik natuurlijk nog niet maar de zakelike kant is tot op heden goed geregeld.Jeroen schreef:

>

> Ik zit zelf momenteel 6 weken in een appartement in NY. Erg

> prettig, vooral omdat je je eigen keuken hebt. Je hoeft dus

> niet telkens naar buiten om drankjes te kopen en kunt ook

> gewoon een boterham met pindakaas maken wanneer je de

> driedubbel belegde subways zat bent. Zeker een aanrader.

>

> Qua prijs zal het gezien de hoge prijzen van de hotels ook

> nog wel meevallen, zeker als je een beetje middenklasse hotel

> vergelijkt.

>

> Kijk eens op tempapts.com of furnishedhousing.com

• Joyce

Hoi Jeroen,

Bedankt voor de tip! Ik krijg alleen een foutmelding als ik deze site probeer te bekijken… Zou het kunnen zijn dat het adres niet helemaal klopt?

• Jeroen

www.tempapts.com

www.furnishedhousing.com