Ervaringen gevraagd hotel Belvedere en Salisbury

• Natasja L.

Zijn er mensen die ervaringen hebben met hotel Belvedere of Salisbury? Sites als Tripadvisor, Expedia enz. heb ik al bekeken. Alhoewel ik een redelijk beeld heb gekregen van de beide hotels, zou ik toch ervaringen willen horen van jullie, nuchtere Hollanders. Als ik soms de reviews lees van Amerikanen die vinden een hotels al slecht omdat de lift traag is. Dat vind ik dus geen reden om een hotel een slecht cijfer te geven. Ik vind drie dingen belangrijk bij een hotel; uitstraling, service en een schone, nette kamer. De rest (zoals bv. het uitzicht) is mooi meegenomen!

Ik hoop dat er mensen bij zijn die iets meer over deze hotels kan vertellen!

• Erik77

Kijk voor recensies van nuchtere Hollanders op www.vakantiereiswijzer.nl.

Ze kunnen op tripadvisor inderdaad behoorlijk overdrijven; ik herken me vaak helemaal niet in de kritiek op veel hotels waar ik ben geweest.

• Jeroen

Natasja,

Vier jaar geleden heb ik negen dagen overnacht in hotel Belvedère en heb daar alleen maar goede ervaringen aan overgehouden. Het personeel is erg vriendelijk, de kamers zijn schoon en ruim opgezet. Verder heeft het hotel een erg centrale ligging, want je loopt binnen 10 minuten naar timesquare. Ook zijn er genoeg eetgelegenheden in de straat en er zit een super Deli (de Z-Deli), waar je super lekkere broodjes e.d. kunt halen. Ook zitten er een paar leuke kroegen om de hoek, wat ook altijd mooi meegenomen is, lijkt mij!

Succes!

Jeroen

• Natasja L.

Hoi Jeroen, bedankt voor je reactie. Ik heb nog één vraag over Belvedere. In veel reviews lees ik dat er een brandweerkazerne om de hoek zit en dat je die vaak met loeiende sirenes hoort wegrijden. Hebben jullie daar iets van gemerkt?

• Julie

Hallo,

Wij zijn in maart naar NY geweest en hebben overnacht in hotel Belvedere (8 nachten).

Wij hebben enkel lovende woorden over de service en vriendelijkheid van het personeel. De kamers zijn erg net en de kitchenette is heel praktisch.

Wij zouden het hotel zeker aanraden aan vrienden die naar NY willen gaan. Wij hebben geen last gehad van lawaai.

Met vriendelijke groeten,

Julie

• Jeroen

Natasja,

Wij hebben totaal geen last gehad van geluidsoverlast, maar vergeet niet dat je in een wereldstad zit, dus er komt altijd wel ergen geluid vandaan!

Succes!

Jeroen

• Natasja L.

Dat weet ik, want dit wordt de vijfde keer (misschien) dat we gaan. Ik heb nooit echt problemen gehad met het geluid. Ik vroeg het me af omdat ik de opmerking van de brandweerkazerne vrij vaak tegen kwam. En loeiende sirenes 's nachts vind ik wat minder denk ik. Bedankt in ieder geval voor je snelle reactie!

• bert

he natasja wij zijn vorig jaar april in hotel salisbury geweest.het is een niet al te groot hotel.de kamer die wij hadden was wel groot met tv magnetron koffiezet apparaat koelkast een bank en een paar stoelen een schrijftafel met stoelen en een airco. de slaap kamer had 2 grote queensize bedden ook een airco. in de badkamer een douche en toilet. beneden in de lounge een klein zitje wij hadden er ook ontbijt bij.het was er wel schoon maar de inrichting van het hotel is niet al te modern.op je kamer hoor je niet al te veel geluid van buiten als je de ramen dicht houd maar wij vonden die geluiden juist geweldig.het is wel new york he!!!!! je zit wel vlak bij de metro ongeveer 200 meter central park broadway rockefeller center en carnegie hall.hoop dat je er wat aan hebt veel plezier.

• hubert

Beide hotels hebben een keurige ranking bij tripadvisor. Dus niets om je zorgen over te maken. Los van trage liften en commentaar van beroepszeikers.

De meeste mensen beoordelen hetgeen waar ze zelf zijn/waren als positief, om zichzelf in hun eigen (goede) keuze te bevestigen. Dus de informatie is altijd gekleurd behalve als mensen feiten geven.

Aardig personeel is een rekbaar begrip.

Een ruime kamer ook. Evenals een lekker bed. En ga zo maar door.

Er zijn mensen die vinden het eten bij Van Der Valk top. En zo is het ook met hotels.

Veel plezier.