Foto's op cd?

• Wesley

Hoi iedereen,

Ik vertrek volgende week woensdag voor 6 dagen naar New York, heb er superveel zin in!

Nu had ik een vraagje: ik heb in mijn digitale fotocamera een Memory Stick Pro geheugenkaart zitten. Is er in New York ergens de mogelijkheid om foto's van deze geheugenkaart op cd te branden, zodat ik weer ruimte kan maken op mijn Memory Stick?

Groeten en alvast bedankt!

• bob

koop er wat meer dan weet je zeker

Maar er is wel een fotowinkel in de omgeving

Ik heb zel altijd 4 1mb bij me

• rick

Wij zijn gewoon de eeste de beste drogisterij in gelopen en daar stond zo'n doe het zelf computer van Kodak waar je van alles mee kan, van foto's printen tot foto's van geheugenkaarten\ -sticks op cd branden. Als je het mij vraagt staat in bijna iedere drogisterij zo'n ding.

rick

• Will

Koop in NY gewoon een nieuwe stick bij B&H, Spotgoedkoop

Ik raad je alleen deze winkel aan want hier kun je niet afdingen en dat is wel zo prettig want in de andere electronica-winkels is het gewoon absurd hoe je een deal moet sluiten,gewoon tegen een ruzie aan eer de prijs een beetje normaal is.

http://www.bhphotovideo.com

• Wesley

Iedereen bedankt voor de reacties!

Die kaarten zijn daar inderdaad niet duur, heb even op de site gekeken.

Maar, ik ga toch maar eerst proberen om in een drogisterij het op cd te krijgen. Bespaart weer geld en kan ik weer andere leuke dingen voor doen daar!

Groeten.