Combinatiereis

• Jasper

Dames en heren,

Ik wil graag volgend jaar naar New York (1e keer) toe voor 5 dagen daarna wil ik er een week las vegas aan toevoegen. Weet iemand een website die zulke combinatiereizen aanbied?? Of kun je dit beter los van elkaar boeken?

Alvast bedankt voor de reactie('s)

• Nel

kijk eens op exit-reizen.nl; jandoets.nl of specialtraffic.nl.

Of neus eens rond op www.allesamerika.com, waar veel fans heel veel nuttige tips en/of ideeen kunnen aanbrengen.

• hubert

Tip: niet doen.

Of je moet gokverslaafd zijn.

Maar dan is Atlantic City dichterbij.

Ben wel nieuwsgierig waarom je een week Vegas zou willen doen?

• Nel

Hubert

Ik zou wel een maand in Vegas willen zijn. Het is niet alleen maar gokken………… er is zoveel te zien en te doen !!! Wij zijn vorig jaar 5 dagen geweest, maar dat is veel te weinig. Bovendien liggen er ook NP's goed bereikbaar vanuit Vegas.

Maar je bent nu éénmaal vóór of tegen Vegas. Ben je er weleens zelf geweest ?

• Petra/VS

Ik ben het met Nel eens, er is veel meer in Las Vegas, dan alleen gokken en vergelijken met Atlantic City (wat overigens ook heel leuk is) is niet terecht.

Dat geschreven, wil ik toch zeggen, dat ik denk, dat een week Las Vegas ten opzichte van vijf dagen New York wel veel is. Ook in de omgeving van New York is allerlei moois te zien (Washington DC, Niagara Falls, om maar een paar dingen te noemen). Wie de combinatiereis New York, Las Vegas aanbiedt weet ik niet, maar het lijkt me, dat je dat gewoon zelf kunt regelen, geen reisbureau voor nodig.

• Nel

Ik zou ook kiezen voor een langer verblijf in NY (en Washington) maak van die twee steden één vakantie en ga op een andere keer naar Vegas.

Misschien is het beter om eens in te plannen in een route als je een keer naar het westen zou gaan. Er zit misschien een klein kansje in dat ik a.s. voorjaar naar NY kan en ik heb nu al zoveel info dat ik wel 3 weken nodig heb om alles te zien wat ik zou willen.

Maar het maakt uiteindelijk niet uit waar je naar toe gaat, als je eenmaal bent geweest dan ben je daarna verslaafd aan dit mooie land.

• hubert

tis alleen zo jammer dat al die Amerikanen er wonen….

vond vegas en nyc een opvallende combi. das alles

• herna

Leuke combinatie,exit reizen kan je hierbij helpen,is ook niet zo duur als jan doets.Je kunt schuiven met vertrekdata etc. Herna

• Will

In januari doe wij ook deze combinatie en dan eerst 3 dagen NY, 7dagen Vegas,en dan terug voor 2dagen NY.

• Jasper

Hoi Nel, bedankt voor al je berichtjes. Het gevoel dat jij bij New York hebt, dat heb ik bij Las Vegas. het was altijd al een droom van me om daar naar toe te gaan vandaar dat we daar iets langer blijven. Ik heb ook ongeveer 14 uur aan beeldmateriaal alleen maar over Las Vegas. Heel veel boeken gelezen enz… Tuurlijk ga ik niet alleen voor het gokken, het zal ongetwijfeld wel een keer gebeuren maar het gaat mij meer om de entourage er om heen.

Vorig heb ik een rondreis gemaakt door Florida en dat is geweldig bevallen. Mooi land. New York is niet zo ver vliegen dus daar kan ik altijd nog naar toe voor een paar dagen vakantie. Vandaar. Ik vind het wel prettig dat jullie allemaal reageren op mijn berichtje. Hoe meer info hoe beter!!!!!