gezocht studio/appartement in new york

• angel

Hallo, is iemand bekend met het huren van appartement of studio in new york.

Ik zoek namelijk een goedkope woning om te huren. want ik moet het namelijk alleen betalen.

Ik heb al op verschillende sites gekeken maar of de prijs is veel te hoog/ of er mag geen huisdier gehouden worden.

Ik ben in het bezit van een klein hondje!

alvast bedankt

• Ebelix

Buiten Manhatten kan je minder duur huren. In Manhattan is alles onbetaalbaar.

• angel

ja dat dacht ik al. weet iemand of de plaats Newark veilig bekend staat,en weet iemand hoe ver het ongeveer van new york afligt. en hoe zit het met het open baar vervoer is het allemaal goed geregeld vanaf newark naar New york.

Alvast bedanktEbelix schreef:

>

> Buiten Manhatten kan je minder duur huren. In Manhattan is

> alles onbetaalbaar.

• anne

Waarom zoek je geen appartement in Williamsburg? In Queens, aan de overkant van de East-river, aantrekkelijke prijzen, leuke buurt (veel studenten), ideaal met de metro te bereiken.

Kortom, een betere keus dan Newark. (denk ik)

• anne

kijk ook eens op www.newyork.craigslist.org

• anne

oeps, sorry, Williamsburg ligt niet in Queens maar in Brooklyn

• Nel

Heb je deze al bekeken :

http://www.nationalextendedstay.com/location.html

ik kan niets vinden over prijzen enz, maar de locaties zijn wel in Manhattan.

• Suna

Misschien heb je hier wat aan: www.sublet.com, www.lodgis.com, www.mynewroommate.com, www.craiglists.com

Wanneer ga je eigenlijk en voor hoe lang? Ik ben ook opzoek naar een woonruimte.

Succes!

Suna

• Bart

Probeer ook eens www.newyork-apt.com Hier hebben wij een appartement gehuurd met 4 personen (voor 10 dagen). Misschien ook mogelijk voor langere termijn…