Friends appartement

• Diana

Hallo,

Als het goed is ligt in NY het Friends appartement (welke je ziet als er een serie begint).

We zijn 2 jaar geleden op de set geweest in LA en willen het compleet maken door een bezoekje te brengen (eigenlijk een plaatje te schieten) aan het app.

Wie kan mij vertellen waar we het dit appartement kunnen vinden in NY?

THX,

Diana

• Wesley

Vraag het na bij de NBC studio's in Rockefeller Centre. Hier moeten ze je dat zo kunnen vertellen. Zij zijn degene die de serie opnemen.

• Ellentje

On the corner of Grove and Bedford in Greenwich Village.

Groetjes!

E.

• Diana

Wat een snelle reacties!

Super, dank jullie wel.

Diana

• herna

Hé Ellentje,als er ooit een quiz komt met vragen over New York,moet jij echt mee doen,je weet zo veel.Super. Herna

• Ellentje

Thx Herna :-)

Maar spijtig genoeg ben ik er nog steeds niet geweest…

Ik tel nog af tot 1 september…

Het is allemaal een kwestie van 1 jaar opzoekwerk, veel lezen, contact met NY'ers, ik ben iemand die nogal redelijk “voorbereid” wil zijn, laat ik het zo zeggen…

Het doet me plezier natuurlijk, om die info door te geven aan anderen!

Vele groetjes!

Ellentje

PS: Hij is nog niet compleet klaar, maar ik heb een weblog opgestart over NY, voornamelijk de bedoeling van een online-dagboek bij te houden wanneer ik daar ben, zodat mensen thuis ons een beete kunnen volgen.

Maar ik heb er voorlopig al wat andere bijkomstige info opgezet i.v.m. New York.

Link: http://www.nyc2005.startje.com/

• herna

Redelijk voorbereid? Je weet echt veel!! Je weblog staat al in mijn favorieten,ben benieuwd naar de verslagen,heel veel plezier alvast. herna

• Sonja

Ook ik heb hem ook in mijn favorieten gezet… wat een super site!

Groetjes,

Sonja

• Will

Ik vind het ook belangrijk om goed voorbereid op pad te gaan maar wat een vooooorbereiding heb jij zeg. En dat iemand al NY verslaafd is zonder daar ooit te zijn geweest, echt bizar. Nu is er nog 1 ding wat jij niet weet en wat toch heel apart is aan NY. En daarvoor moet je er zijn geweest. Misschien weten andere het wel.

Wie weet wat ik bedoel?

• anne

De mensen!! De sfeer!!