werk gezocht in New york

• angel

Hallo, weet iemand een hoe je snel een baan kunt vinden in de horeca in new york.

Want ik heb zo snel mogelijk een baan nodig omdat ik in sept naar New york wil vertrekken.

Of kent iemand bepaalde instanties die je daar bij helpen

want ik heb een baan nodig eerder wordt eerder wordt er geen visum aangevraagd dus geen werk ook geen visum.

Alvast bedankt

• hubert

volgens mij mag je zonder verblijfsvergunning niet werken… zoiets is het toch?

precies weet ik het niet, maar ik weet wel dat je niet zomaar naar de vs kunt komen en daar kunt gaan werken.

• Suna

Ik denk niet dat dit plan zal lukken. Ik denk niet dat je een horeca gelegenheid zo ver kijgt dat ze een visum voor je aanwillen vragen. Als ik jou was zou ik er gewoon heen gaan als je zo graag wil en dan daar zoeken maar vanuit hier…. no i don't think that that will work. Met je nederlandse paspoort mag je daar drie maanden verblijven.

Als ik jou was zou ik je plannen wijzigen, succes!

• anne

dat klopt. Je moet eerst werk hebben, dan kun je met toestemming en medewerking van je werkgever een visum aanvragen. Maar dat is een langdurige, moeilijke en dure procedure.

Kijk alvast eens op www.visaversa.com

Succes