Van Kennedy Airport naar Pennsylvania Station

• Hans

Wie kan mij vertellen wat de snelste manier is om op zondagmiddag 6 november a.s. van het vliegveld (JFK) naar Pennsylvania Station te komen. Indien mogelijk met prijsindicaties. Alvast bedankt voor de moeite.

• Hans

Heb de zeer informatieve site van JFK Airport al gevonden, weet nu voldoende, tenzij……..

• Wim

Gebruik de zoekfunktie anders eens.

• Nietje

Wat ook een handige site is: www.toandfromtheairport.com

Succes!

• John

Het gemakkelijkste is natuurlijk de taxi. Ze staan voor de deur op je te wachten, je hoeft even niet met je koffers te slepen en je wordt direct zonder tijdsverlies naar je eindbestemming gebracht. Van JFK naar Manhattan geldt een vast tarief van $45 plus tip en tol. In totaal ben je dus ongeveer $60 kwijt. Met de huidige dollarkoers is dat natuurlijk geen geld.

• dnhk

air train naar het metrostation en dan de metro naar penn station kosten ongeveer 7 dollar en prima te doen.

• John

Maar dan moet je wel je eigen bagage dragen en vervolg vervoer regelen van Pen station naar je hotel. Ik zeg overigens niet dat deze optie beter is dan de optie die jij aangeeft. Het is alleen de optie die ik verkies. Over het algemeen hebben we nogal wat bagage bij. Vooral in de winterperiode. Met zoveel bagage is de taxi gewoon gemakkelijk. Nu je toch de optie van de metro opbrengt. Hoe doen jullie dat met de bagage? Gewoon met de koffers de metro in?

• dnhk

ik heb gewoon een rol koffer. We zijn in eerste intstantie met de taxi heen gegaan (prima optie ) en hebben voor metro en trein terug gekozen (ons hotel zat vlak bij penn station) uiteindelijk is de metro en air train ons 100% meegevallen. Als ons Hotel in de volgende keer weer in de buurt van pennstation zit dan nemen we de trein anders gaan we met de taxi want je hebt gelijk het zou dan wel erg zeulen worden met de koffers