Delta airlines

• Rob

Ik vlieg in September naar NY met delta airlines. Heeft iemand ervaring met deze maatschappij? Zijn er bijvoorbeeld tv schermen aan boord?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

• Roland

Een goede site daarvoor is www.seatguru.com , hier kan je deze informatie vinden. Veel plezier!

• John

Delta vliegt op de routes tussen Europa en Amerika voornamelijk met 767’s. Zover mij bekend hebben alle Delta 767’s een 2-3-2 stoelen verdeling. De beste indeling die je m.i. kunt hebben. De 767 heeft geen TV schermpjes in de stoel. Wel hangen er in de cabine diverse monitoren waarvan de beeldkwaliteit overigens vaak matig is. De kwaliteit van de service is in de loop der jaren, zoals overigens bij de meeste luchtvaartmaatschappijen, behoorlijk achteruit gegaan. Het eten is matig en in de toeristenklasse moet voor alle alcoholische dranken worden betaald (4$/€). Maar ja, we willen allemaal voor een paar euro vliegen dus uiteindelijk zijn we hier allen debet aan. Nu je dit weet kun je hiermee rekening houden. Neem gewoon een zak borrelnootjes of iets dergelijks mee. Mochten de maaltijden die Delta serveert niet toereikend zijn om je honger te stillen dan heb je in ieder geval nog iets om op te knabbelen.

• Debby

Hallo,

Wij hebben afgelopen oktober voor het eerst met Delta gevlogen. Wij waren erg te spreken over deze maatschappij. We hebben vroeg ingecheched zodat we kostenloos een ruime zit plaats kregen toegewezen. Verder is de service aan boord prima. Het vliegtuig eten is nooit erg geweldig maar dit kon er mee door ! Het is alleen jammer dat er geen tv in de voorstoel zit. Maar goed, als dat alles is ….

Ik wens je veel plezier !

• Suna

Ik ben al twee keer met Delta arlines naar NY geweest en ik moet zeggen dat ik tevreden ben over deze maatschappij. Helaas heeft niet iedereen een eigen tv. Er is een groot scherm en iets van 6 kleinere tv's aanwezig, goed te doen dus. Meestal laten ze de nieuwste films zien. Het eten is ook goed. Het personeel is ook erg aardig.

Veel plezier!

• rob

Hoe bedoel je kostenloos een goeie plaats ??

• Perzia

Ik ben ook laatst oktober geweest. Klopt precies wat die andere zeggen, ik heb er niet veel aan toe te voegen. Ik heb maar een nadeel voor je, het eten. Maar op de heenweg kun je zelf iets meebrengen of zo van thuis. Evengoed veel plezier in NY:)

• Debby

Ik bedoel hiermee dat we door vroeg in te chechen konden kiezen welke plaatsen we wilden hebben. Wij hebben toen gekozen voor een plaatsje met extra veel beenruimte (economy plus). Dan is de lange reis iets beter vol te houden.

Debby

• John

Delta heeft geen economy plus. Weet je zeker dat je met Delta hebt gevlogen en niet met United? Wellicht heb je een zitplaats bij de nooduitgang gekregen. Hier heb je namelijk wat extra beenruimte.

• toverfee

nee ze hebben geen eigen tv schermpjes in de stoelen dan moet je met united airlines vliegen maar verder is delta een prima maatschappij

Het eten is redelijk

service aan boord ook prima hoor!

groetjes toverfee