Rugzak in de metro

• Chiel

Hallo, ook van mij even een vraagje:

Mijn vriendin maakt zich een beetje zorgen over het dragen van een rugzak, voornamelijk in metrostations enzo. Wordt je met een rugzak extra gecontroleerd of er de hele tijd uitgepikt? Misschien een beetje gekke vraag, maar goed. Bedankt!

Groeten Chiel

• Suna

Dag Chiel,

Ik ben zelf een aantal keer daar geweest en nog nooit gecontroleerd in de metro. En ik zat zeker 5/6 keer per dag in de metro. Een vriendin van me had altijd haar rugzak mee ivm camera enzo maar nee hoor TOTAAL geen probleem!!

Have fun!

• René

De kans is aanwezig natuurlijk,alleen zolang het meehelpt aan een veiliger gevoel zou ik me er niet druk over maken.En misschien handig als er mensen er aan komen en hard roepen politie,niet weg te rennen zoals in london.

Veel plezier in NY

• Martine

Maar nu is er extra controle in de meto/op de metrostations, zoals je in de media hebt kunnen zien. Dit ihkv de aanslagen/bommen in Londen van jl. juli.

Het gaat om de situatie NU.

• Suna

Martine ik ben niet dom hoor! Me vriendin is net terug van drie maanden NY en dus heb ik het DUIDELIJK over de situatie nu.

• René

Suna een beetje zenuwachtig voor het vliegen?

En je kan nooit over jezelf zeggen of je nu dom of slim bent.Dat wordt meestal door de mensen in je omgeving bepaalt.

• Eveline

Hoi ik zit nu 6 weken in new york en mn tassen zijn nog nooit gecontroleerd het valt echt wel mee wel is voor de veiligheid op ieder station wel politie aanwezig en op de grotere stations (times/union sq/penn st) word randomly gecheckt maar mij nog nooit gebeurt zelfs niet met mn grote strandtas etc. Wel is het zo dat de mensen in de metro naar je kijken als je een grote tas bij je hebt maar dat heb ik zelf ook, je blijft toch opletten. Veel plezier!

• René

6 weken in NY ben jaloers,moet gewoon nog (bijna)6 weken wachten.

ENJOY

• Eveline

jaaaaaaaa en bljif er nog 16 ;-)

• René

Kun je me niet wat leuke suggesties sturen? Vooral het uitgaan 's avonds.

Alvast vele dank.