Hallo, as oktober gaan we naar New York. Ik hoorde van mijn broer dat je als gehandicapte op veel plaatsen korting (en voorrang) kon krijgen; entrees bij musea ed. Wie heeft hiermee ervaring en tips voor me?
Petra sorry als ik je gekwetst heb met mijn opmerking,gehandicapt zijn is zeker niet leuk.Maar op zoek gaan naar kortingen vind ik erg nederlands.Mocht je ergens komen en je krijgt korting ivm je handicap is mooi meegenomen.Maar gehandicapten roepen altijd dat ze normaal zijn en normaal behandeld willen worden,maar als ze korting kunnen krijgen hun handicap in de strijd gooien.Daar heb ik wat moeite mee.Dan ben ik maar een @!#$.
Petra dank dat je het voor me opneemt….voor de gehandicapten in het algemeen….en rene is niet de enige die *&^*&^% reageert….maar het is zo, imkomsten gaan omlaag als je niet meer deelneemt aan het arbeidsproces….maar reakties van veel mensen dalen ook tot onder het nulpunt…wil er niet aan wennen, maar sta er wel boven ondertussen….
helaas geen antwoord op mijn vraag….misschien komt die nog wel, en anders zie ik het wel in de herfstvakantie….
groet…M
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?