River Cafe

• Roland&Yvonne

Wij gaan eind Augustus 10 dagen naar de stad die nooit slaapt en gaan dineren in het River Cafe

Volgens de site van het River Cafe maoet je een jacket dragen

Is dat verplicht of mag je ook alleen een overhemd dragen

• Will

Afgelopen mei heb ik er gegeten in spijkerbroek en t-shirt maar dat was wel in het brasserie gedeelte waar een iets kleinere kaart wordt geserveerd. Wij wilde eerst naar het restaurant maar daar was een wachttijd van 1 uur en dus kozen wij voor de brasserie. Er werd niks gezegd over kledingvoorschriften en als we een uur hadden gewacht was het restaurant denk ik geen probleem of ik had miss een colbert van de zaak aan moeten trekken maar dat denk ik niet.

• Ellentje

Normaal gezien is een Jacket echt wel verplicht, het staat zo omschreven op hun website en ook op het reservatieformulier van opentable.com

Maak tijdig je reservatie via opentable, je kan voor deze locatie nl. 2 maanden van tevoren reserveren.

Groetjes

E.

• Will

Volgens mijn vrouw was het wel verplicht maar hebben ze mijn zomerjas voor een jacket aangezien en is het dragen van een jacket alleen verplicht bij het binnenkomen en zou je deze al uit kunnen doen alvoor je op je stoel gaat zitten.

• Martine

Heb je een foto van die jas…..

• Alexander

Heb vaak gegeten in ‘the river en doe zelf elke keer een gewoon blazer jasje aan… eenmaal aan tafel doe ik die weliswaar uit, maar aangezien iedereen er ééntje aan heeft, en dit gewoon hoort bij de huisregels van het restaurant zou ik het maar gewoon doen… Beter iets overdressed dan ’way underdressed', toch ;)

Veel plezier en geniet lekker, zoals ze zeggen, one of the great restaurants of the world!