Ik kom net terug en heb 9 dagen in het Pennsylvania hotel geslapen. Het is een zeer groot hotel met te weinig medewerkers. De service was erg slecht wij hadden een normale kamer maar de airco lekte waardoor het tapijt kletsnat was! Na 3 dagen klagen kwam een medewerker het water stofzuigen? Pas na een week kwam iemand naar de airco kijken. Wij zijn vertrokken zonder dat het tapijt droog was. De medewerkers die wij hebben gesproken hebben ons verteld dat het hotel alleen maar draait omdat de lokatie zo goed is. De service is slecht omdat ze gewoon geen mensen in dienst nemen. Om de slechte service te kunnen compenseren zouden we voor een week ontbijt vouchers krijgen. De aardige dame had daar helaas geen melding van gemaakt waardoor wij maar 2, keer na veel geouwehoer de vouchers hebben gekregen, ipv 7 keer! Uiteindelijk heeft iemand geregeld dat wij refund zullen krijgen van 2 nachten in het hotel, wat wij nu zelf moeten gaan regelen met het reisburo hier. We zullen zien hoe lang dat duurt….
Ow en voor ik het vergeet: het heeft geen zin om een gerenoveerde kamer te vragen. De laatste kamer is 6 jaar geleden gerenoveerd. Dwz: tegen deze tijd is deze kamer ook oud.
Dat was de eerste en de laaste keer voor het Pennsylvania hotel. De Washington Jefferson was 20 keer beter vorig jaar!
Voor de mensen die het toch proberen wens ik jullie veel succes! Mijn advies luid: Zoek een hotel die dichter bij Times square in de buurt is dat is er tenminste wat te beleven in de laate uurtjes, want bij Pennsylvania is het een beetje uitgeleefd na middernacht.