pennsyvania hotel

• ine

Hallo allemaal,

Ik lees veel over pennsyvania hotel. Die lijkt in trek. Wij willen een paar nachten in NYC overnachten op doorreis naar canada. Hoe is de ligging van dit hotel t.o.v. de stad/manhattan wat kost een twee persoons kamer ongeveer en kun je er je auto kwijt voor een aanvaarbare prijs?

alvast bedankt pascal en inge

• jos

De ligging is super, 34 st 7 av

300 meter van het empire state building, en tegenover penn station.een kamer kost je ong $ 100 per nacht

Vergeet het maar dat je je auto kwijt kunt. Rijden is goedkoper dan stilstaan

PS: gebruik de zoekfuntcie, er is hier al heeeeel veeel over gesproken

• Perz

Ik heb in dat hotel gezeten, perfecte ligging. Het ligt bij de metro, macys warenhuis, Madison square garden. Verder is Empire een klein stukje lopen. En had ik uitzicht op crysler building.

Ik vond het een mooi hotel. Onder heb je telefoons een souvenierswinkel, een klein snoep/ijswinkeltje. En de kamer zag er als volgt uit.

Als je binnenkomt rechts een grote kastkamer, links de badkamer met bad en wc. Als je rechtdoor loopt heb je links de bedden (hele grote) Voor je de tv en recht een lage kast.

• Sylvia

Perz,

Jij hebt dus niks te klagen over dat hotel? Ik ga er zelf begin september naartoe, en hoor heel veel slechte verhalen, met name over de kamers. Dat ze vies en oud zijn. Maar daar heb jij dus geen last van gehad?

De ligging van het hotel kan volgens mij inderdaad niet beter! Perfect!

• Erik77

Een goed alternatief is het New Yorker. Zelfde prijs, zelfde ligging, maar wel schone kamers.

• Matthijs

Ach, New Yorker en Pennsylvania zijn uitwisselbaar; kwestie van mazzel hebben met de kamer denk ik: gerenoveerd in Pennsylvnia ziet er goed uit.

• Hanneke

Pennsylvania ligt aardig maar Milford Plaza is toch mijn keuze (ongeveer even duur). Het ligt 1 blok van Times Square, de buurt is drukker en gezelliger, je kunt naar meer dingen toe lopen, het ligt gewoon centraler en gezelliger. En de kamers zijn gerenoveerd, netjes. Succes met je keuze!

• ik

Hey Sylvia

Sylvia schreef

Perz,

Jij hebt dus niks te klagen over dat hotel? Ik ga er zelf begin september naartoe, en hoor heel veel slechte verhalen, met name over de kamers. Dat ze vies en oud zijn. Maar daar heb jij dus geen last van gehad?

De ligging van het hotel kan volgens mij inderdaad niet beter! Perfect!

—————————————————————————————————-

Nee ik heb niet echt iets te klagen gehad of zo. Bed was schoon en de badkamer. Misschien hier en daar een rotte plek in het hout of zo ,maar dat is t.(ben trouwens in okt 04 geweest) Ik heb bij google gekeken naar afbeeldingen, maar daar zie ik geen foto van de kamer die ik gehad heb. Ik heb wel tussen die afbeeldingen gezien een foto gezien van loslatend behang en weggerot ijzer in de badkamer, maar dat had ik helemaal niet hoor. Ik hoop dat je strax in september tevreden bent met de kamer en dat je zn kamer krijgt als ik

groetjes perz

• Perz

Was vergeten Perz te schrijven i.p.v ik

Groetjes

• nanettees

Ik kom net terug en heb 9 dagen in het Pennsylvania hotel geslapen. Het is een zeer groot hotel met te weinig medewerkers. De service was erg slecht wij hadden een normale kamer maar de airco lekte waardoor het tapijt kletsnat was! Na 3 dagen klagen kwam een medewerker het water stofzuigen? Pas na een week kwam iemand naar de airco kijken. Wij zijn vertrokken zonder dat het tapijt droog was. De medewerkers die wij hebben gesproken hebben ons verteld dat het hotel alleen maar draait omdat de lokatie zo goed is. De service is slecht omdat ze gewoon geen mensen in dienst nemen. Om de slechte service te kunnen compenseren zouden we voor een week ontbijt vouchers krijgen. De aardige dame had daar helaas geen melding van gemaakt waardoor wij maar 2, keer na veel geouwehoer de vouchers hebben gekregen, ipv 7 keer! Uiteindelijk heeft iemand geregeld dat wij refund zullen krijgen van 2 nachten in het hotel, wat wij nu zelf moeten gaan regelen met het reisburo hier. We zullen zien hoe lang dat duurt….

Ow en voor ik het vergeet: het heeft geen zin om een gerenoveerde kamer te vragen. De laatste kamer is 6 jaar geleden gerenoveerd. Dwz: tegen deze tijd is deze kamer ook oud.

Dat was de eerste en de laaste keer voor het Pennsylvania hotel. De Washington Jefferson was 20 keer beter vorig jaar!

Voor de mensen die het toch proberen wens ik jullie veel succes! Mijn advies luid: Zoek een hotel die dichter bij Times square in de buurt is dat is er tenminste wat te beleven in de laate uurtjes, want bij Pennsylvania is het een beetje uitgeleefd na middernacht.