pennsyvania hotel

• Matthijs

“Ow en voor ik het vergeet: het heeft geen zin om een gerenoveerde kamer te vragen. De laatste kamer is 6 jaar geleden gerenoveerd. Dwz: tegen deze tijd is deze kamer ook oud.”

Wij waren er december 2003, in een gerenoveerde kamer. Erg knap als die het al 4 jaar had uitgehouden in de staat waarin hij verkeerde.

Lijkt me dus onzin.

Twee keer in Pennsylvania geweest, 2x een normale to mooie kamer.

• Sylvia

Hoi Perz!

Bedankt voor je reactie! Zo zie je maar weer dat iedereen er een andere mening over heeft, en je dus niks anders kunt doen dan gewoon maar afwachten hoe het daar ter plekke zal gaan en wat voor kamer je krijgt! Ik hoop dat ik daar niet al te veel gedoe mee krijg, maar we zien wel! Ik laat het wel weten als ik er geweest ben!

Groetjes Sylvia

• toverfee

Ik heb in juli 2004 in pensyllvania hotel gelogeerd en ga dit de volgende keer absoluut weer doen!Prima hotel met alles op loopafstand ook times square op loopafstand.

groetjes toverfee

• Jan

De meningen zijn gewoon erg verdeeld, denk dat sommige een te grote voorstelling maken ( verbeelden ) voor dat geld, ik bedoel er zijn wel meer dingen dan alleen maar het hotel.

Neem aan dat als je naar NY gaat, dat je dan niet voor je hotel gaat.

Als je een prima kamer wilt, ga dan naar het Hilton toe.

Maargoed, iedereen zo zijn mening.

Ik ga zelf volgende week naar NY (1e keer en penssylvania hotel) dus ik wacht rustig af en het komt me allemaal wel tegemoet.

• inge

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reactie's. Ik kan alleen de website's niet vindenvan de New yorker en van pen. Heb er wel een van de New Yorker, maar dat is denk ik niet de goed, ze hebben het hier over 3200 dollar.

groet en bedankt allemaal,

Pascal & Inge

• pearly

hoi Jan zag je reactie nu pas, waar heb jij geboekt?

• Matthijs

http://www.hotelpenn.com/

http://www.newyorkerhotel.com/

• Jan

Ik heb bij het reisbureau thomas cook geboekt waar mijn nicht werkt,

en dan via OAD.

pearly schreef:

>

> hoi Jan zag je reactie nu pas, waar heb jij geboekt?

• Peter

Ben het met je eens. We zijn net terug, hebben drie nachten in het Penn. gezeten. Was erg matig (hoewel wel altijd schoon), aar we we hadden er ons ook maar een matige voorstelling van gemaakt op grond van alle eerdere reacties. Daarom voor aan het eind van de reis in Washington een luxer hotel geboekt. Waren daar 50% meer voor kwijt, en dat kon je merken.

Toch denk ikuiteindelijk dat ik volgende keer niet weer voor Penn kies.