ervaring met Novotel

• Linda

Zijn er mensen die al eens in het Novotel hebben gelogeerd? Ik heb wel al op Tripavisor.com gekeken, maar ik ben benieuwd naar wat ervaringen van europeanen. De meningen van amerikanen komen me vaak een beetje overdreven (goed of slecht) over.

Ik zou bv graag een kamer met twee aparte bedden willen. Is dat daar te regelen?

• hubert

Heb er 5 of 6 jaar geleden geslapen. Groot hotel. Op drukke plek. Niets mis mee. Had twee aparte bedden daar toen, dus dat kan.

Vind locatie alleen erg toeristisch weinign autentieks in de buurt. Maar veel mensen vinden dat weer leuk.

Anders toch even kijken bij Affinia Dumont. Tripsadvisor. Erg mooie kamers, erg leuke locatie. Veel minder toerisme. Veel leuke restaurantjes in de buurt en toch midden in de stad…

• Ellentje

Hey Hubert,

Wij gaan binnen 3 weekjes naar Affinia, maar wat ik wilde vragen:

zijn de kluisjes gratis ter beschikking, of moet je hiervoor betalen?

Thx!

Ellentje

• hubert

die zitten in je kamer. harstikke gratis dus. maar dat mag ook wel voor een hotel van die klasse. overigens ging bij ons de kluis kapot. dus die moesten ze openboren…

in het cafe ernaast ‘'barkin dog’' moet je zeker een keer aan het eind van de dag een cocktail drinken… leuke plek. met terras. zie je niet veel. en de meneer aan de deur regelt graag een auto voor je terug naar jfk. geloof dat we 60 dollar betaalden inclueif tip tol en andere kul. en daarvoor hadden we een keurige limo met een diti chauffeur. is ook wel weer eens leuk…

je krijgt er geen spijt van. leuk hotel. maar vooral leuke buurt. je hoeft niet ver om lekker te eten.

• Ellentje

waar heb je die limo besteld??

• hubert

dat biedt de meneer van het hotel je aan. hij vist ernaar wanneer je gaat en zo.

hij regelt het. de prijs is gelijk als een taxi.

maar nu heb je gewoon een vriendelijke chauffeur en een nette auto.

en natuurlijk houdt de portier er ook wat aan over. maar dat is nyc…

have fun dus