brandstoftoeslag

• Remon

ik vlieg over een paar weken naar NY met Delta Airlines. Ik moet € 22 aan brandstoftoeslag bijbetalen (retour)…KLM vraagt dus wel erg veel…

• Ellentje

Remon

Wij vertrekken op 1sept met Delta, heb hier nog niks van vernomen… is dat normaal?

E.

• Leonieke

Wij vertrekken 6 september met Delta (naar hotel Pennsylvania) en hebben ook nog niets vernomen van een brandstof-toeslag? Moeten ze dit van te voren melden?

Groetjes Leonieke

• René

De luchtvaartmaatschappijen/reisburo's moeten uiterlijk 6 weken voor vertrek je er op attent maken dat er een toeslag is,doen ze dat niet kan je weigeren.Vorige week nog een artikel over in de krant gestaan.

• Sylvia

Dag Leonieke,

Da's ook grappig, ik vlieg ook op 6 september, maar dan met KLM. Maar ik verblijf ook in het Pennsylvania hotel! Hoe lang blijven jullie daar? Wij 5 nachten! Spannend wat voor kamer we zullen krijgen….

Groetjes Sylvia

• Leonieke

Hallo Sylvia,

Dat is inderdaad toevallig! Wij blijven 7 nachten in New York. Het is voor ons onze huwelijksreis dus ik hoop echt op een goede kamer. Maar na het lezen van de berichten heb ik evengoed nog steeds goede hoop hoor.

Veel plezier in New York.

Groetjes Leonieke

• toverfee

Je kunt in ieder geval zeggen bij het inchecken dat jullie op honeymoon zijn en graag een goede kamer willen hebben,ik weet niet of het helpt maar niet geschoten is altijd mis toch?

Ik vind het gewoon een goed hotel maar wij hadden ook een goede kamer dus ik had niets te klagen.

Oh ja beneden in de lobby zit een winkeltje waar je heerlijke croissants en donutsen kunt kopen en ze zijn heel groot echt enorm die donutsen en lekkere koffie hebben ze ook.

groetjes toverfee

• Ad

Ik kreeg pas ook een nieuwe prijsberekening : € 22,- brandstof toeslag.

Ook met Delta Airlines.

Op 3 oktober vertrek ik. :-)