New york

• Nel

Ja het Art-Deco district vond ik ook leuk. Wat me ook zo tegenviel was Ocean Drive zelf, met verveelde mensen en het was erg stilletjes. Misschien een beetje te veel voorgesteld na allerlei films en series.

Het zuidelijke deel van Miami, ik dacht Coconut Grove of zoiets was wel erg leuk en duidelijk erg hip, want het was er bijzonder druk.

• pearly

Thanx allemaal,

leuk die tips en info, als ik het zo hoor, heb ik ook te hoog gespannen verwachtingen van Miami.

Ik ga nu duidelijk EERST, en voor het eerst naar NY.

• Jan

Denk dat je je alleen wel moet realiseren dat je hier op een NY forum zit, dus dat het gros toch de voorkeur geeft aan NY.

Denk dat je toch uit eigen ervaring moet spreken.

Succes!pearly schreef:

>

> Thanx allemaal,

> leuk die tips en info, als ik het zo hoor, heb ik ook te

> hoog gespannen verwachtingen van Miami.

>

> Ik ga nu duidelijk EERST, en voor het eerst naar NY.

• herna

website voor kamers te huur ook voor korte tijd www.roommates.com

• Petra/VS

Pearly,

Naar mijn mening zijn er vele steden interessanter, dan Miami! Het enige leuke aan Miami vonden wij het Art Deco District en South Beach.

Mijn top tien lijstje van favoriete steden in de VS (na 21 jaar hier):

1 New York City (ongeevenaard in excitement en dingen te doen, maar wel heel duur!)

2 Washington DC (heel anders, maar eindeloos veel te doen en te zien)

3 New Orleans (party city, maar ook veel leuks overdag)

4 San Francisco

5 Los Angeles (de stad zelf is niets, maar de omgeving houd je wel een paar dagen bezig!)

6 Las Vegas

7 Chicago

8 San Antonio

9 Seattle

10San Diego

Miami komt op zijn best op nummer 11, maar Baltimore, Denver en Boston zijn ook leuker, vind ik, bijvoorbeeld.