Goedkope retour new york

• Bas

op welke website kan ik het goedkoopste een retourvlucht voor twee personen boeken naar new york?

• René

blijft lastig.Bij al die aktie-sites worden de vanaf prijzen getoond en valt meestal tegen.Zou gewoon de sites van de luchtvaart-maatschappijen afgaan.

Succes

• anonimus

wij vliegen in de herfstvakantie via dusseldorf met tussenstop in londen voor 450,- euro…was nog het goedkoopste wat we deze week konden krijgen…met continental airlines…gr. M

• S.Snelders

ik heb voor mijn 5 daagse reis INCL hotel zo'n 600 euro betaald

en dit is ook incl alle belastingen die erbij komen

via d-reizen

• Nel

dat is dan toch 2 nachten new york en 1 nacht in het vliegtuig ? of heb ik de aanbiedingen verkeerd gelezen ?

• Ruud

Heb pas via Icelandair online geboekt voor €450,- p.p. (incl. alle taxen). Wel met een 1-uur durende tussenstop op IJsland, maar ach….kom je daar ook eens en je kan je benen even lekeer strekken!

Succes!

Ruud

• pearly

hoi

met welke reisbureaus kun je nog meer van die pakketreizen NY boeken

vliegreis/hotel

d-reizen, peterlanghout, en van Nood reizen, en NYcitytrips( die ken ik)

van bij dreizen ben je relatief goedkoper uit, maar jullie nog meer tips/reisbureaus?

• Nel

bij Straus; Exit-reizen; Jan Doets; Elmar of reisorganisaties.startpagina.nl

• eileen

Ik heb samen met een vriendin via internet een los ticket bij delta airlines ! geboekt , €404 en een leuke hostel uitgezocht, Bowery's White house en wij zijn klaar voor € 655 inclusief alle belastingen en het is dan wel geen super de luxe vakantie maar we zijn meer buiten dan binnen. Enne het is voor 9 dagen/ 7 nachten alleen nu nog maar hopen dat Delta airlines het volhoudt.

• pearly

Hi eileen, heb je meer info over die hostel, kan hem niet terug vinden op internet

thnx!