Weer in oktober in NY

• Oneindug

Hallo!

Heeft er iemand een idee wat voor weer het daar met de herfstvakantie (eind oktober) is? En is dat nog een beetje een mooie tijd om heen te gaan?

Alvast bedankt!

Groetjes

• Ad

In sommige lijstjes lees je vaak dat het in oktober rond 20 gr C is en zonnig.

meer info : http://gonyc.about.com/od/planyourtriptonyc/a/october.htm

• Ruud

Ik ben 6 jaar geleden rond 20 oktober een paar dagen in NY geweest en toen was het ijzig koud! Wel helder en zonnig, maar niet warmer dan 10 graden, met een frisse oostenwind. …….goh, ik voel me net Erwin Krol ! :-)

• Debby

Hallo,

Wij zijn afgelopen oktober geweest en hebben een hele week zo'n 14 graden gehad. En dat zonder zon maakte het wel erg fris. Een trui is dus wel een aanrader om mee te nemen. Ondanks het weer hebben wij enorm genoten.

Groet,

Debby

• Oneindug

Ik denk dat ik maar gewoon ga!

Bevalt het weer me niet dan ga ik gewoon nog een keer :-p

Heb er in ieder geval heel veel zin in!

Bedankt!!

Groetjes

• anne

Kijk eens op www.weeronline.nl

Hier kun je van NY “terugblik” aanklikken en zien hoe het weer de afgelopen jaren was in oktober.

• anonimus

Wij gaan ook in de herfstvakantie (tickets net binnen). Op bezoek bij mijn broer die daar woont. Het is dan Indian-summer, en vlgs. mijn broer het mooiste jaargetijde om er te zijn. Even kijkje nemen in natuur ten noorden van New York, de meest prachtige herfstkleuren. Avonden zijn ( vlgs. broer frisjes) maar overdag t-shirtweer! Maar New-York is in elk jaargetijde en bij elke temp. mooi en bruisend! Toch?…groet…

• Stephanie

ik hoor eigenlijk bij anonimus

maar ik voeg er zelf ook wat aan toe:

of het nou weer of geen weer is het blijft New York (altijd wat te doen).

en wat betreft de Indian Summer is het een fijne tijd om te gaan, want in de zomer is het er te heet en in de winter te koud!

ik hoop dat jullie ook een leuke tijd hebben daar,

groetjes en veel plezier Stephanie