beroemdheden

• melvin

hallo allemaal

ik ga samen met mijn ouders en vriend met de kerst naar new york…

nu vroeg ik mezelf eigenlijk af of iemand van jullie welleens beroemdheden tegen het lijf is gelopen???

ik hoor het wel

see ya

• Suna

Hallo Melvin,

Ik ben nu aantal keer in NY geweest en ja ik heb al een aantal beroemdheden gezien.

De eerste keer dat ik er was stond Ja Rule naast me in de kassa at the K-MART!!!! How crazy right. Ook zag ik brainpower op times square waar we toen nog mee hebben gekletst. In Philly zagen we een member van the Roots (muziek groep) en een hele bekende football team zat bij ons in het hotel (waarvan ik de naam helaas vergeten ben). De keren erna zat ik in het vliegtuig met een bekende dj. Ook heb ik aventura een spaanse jongens groep op een half meter afstand gezien en op tape staan en heb ik een aantal bekende modellen gezien in winkels etc.

En dit allemaal in drie keer NY te hebben bezocht.

Ik hoop dat ik je zo voldoende heb geinformeerd.

Groetjes,

Suna

• Stephan

Heb Tom Selleck (van Magnum) afgelopen week gezien op de kruising van 79 en Madison!

• Vera

Hoi.

16 oktober zagen we Madonna bij de MTV studio voor de raam staan.

Groetjes Vera

• René

Als je nou in september was geweest had je mij kunnen tegenkomen. ;)

• marijke

Vorig jaar zagen wij Hallle Barry bij de artiesteningang voor de Late Nightshow van David Letterman dan was heel gaaf heb er leuke foto,s van.

ze stond 2 mtr van ons af.

Marijke

• Matthijs

Een paar rappers:

- Puff Daddy bij de achteringang van Madison Square Garden (concert van Janet)

- O.C. Lord Finesse & Jeru Da Damaja bij HMV (promotie)

- Erick Sermon in z'n auto

- boxer Sugar Shane Mosley bij Macy's (promotie)

- En de eerste keer, in '95 zat Ray van 2 Unlimited in het vliegtuig :)

• Ray

Zanger Jessy MaCartney, volgens mij broertje van 1 van de backstreet boys op Times Square.

• nicole

ben in mei naar new york geweest en heb daar denzel washington in levende lijven gezien. was daar bezig met een promo en nam de tijd om met de mensen te praten. heb fotos genomen en een hand kunnen geven. erg leuk om mee te maken.

• an

Elton John op Broadway gezien