Aanslagen NewYear?

• Kees Houtman

Weet iemand of er misschien al mogelijke aanslagen beraamd zijn bij bijeenkomsten zoals NewYear op TimesSquare of de publiciteiten al iets bekend hebben gemaakt misschien over mogelijke doelwitten. Maken ons beetje zorgen?

Groetjes

• Patrick van der H.

Heb nog geen berichtje van Al-Qaida gehad. Als het zover is laat ik het je weten.

• frank

kwam bin tegen op de markt van de week, maar zei nog niks.

• Matthijs

Osama werd nogal jaloers de laatste tijd, omdat “die bebaarde ongelovige” de stad regeert… Gaan geruchten dat hij iets wil ondernemen tijdens het aansteken van de kerstboom bij Rockefeller Plaza…..

In plaats van 70 maagden werd de bommenlegger een hete nacht met Carrie Underwood beloofd…

• Jeroen

Maak je geen zorgen.

Ten eerste ga je toch wel naar New York.

Ten tweede, als het gebeurt hou je het toch niet tegen.

Ik ga ook met new year erheen, en maak me absoluut geen zorgen. Waarom zou je? Je verpest alleen je eigen plezier.

Zoals jij nu denkt zou je altijg bang moeten zijn als je in de trein of in het vliegtuig stapt.

let it go

• Vera

Hallo Kees.

Maak je maar GEEN zorgen , en geniet gewoon lekker van je vakantie.

Ik ben al vaker rond de kerst in NY geweest , en ik laat me er ook niet vanaf houden.

Gewoon lekker gaan en vooral genieten !

Nergens aan denken , gewoon doen.

Alvast heel erg veel plezier gewenst !

Groeten vanuit Venlo

Vera

• René

SMS aanslagen aan naar 4040 en je wordt tijdig gewaarschuwd.

• Bart

haha, geniale topic.

• Peter Tulp

He Kees,

Meen je dat nou?

• Vera

Hoi Kees.

Niks van aan trekken , gewoon lekker gaan , en lekker genieten van je reis !

Aan zulke dingen moet je helemaal niet denken .

Als je zo denkt mag je helemaal nergens meer komen , niet eens meer op een grote markt of in een winkelcentrum !

Geniet maar gewoon , daarvoor ga je toch !

Heeeeeeeeeeel veel plezier !

Groetjes vera