Van JFK naar verblijfplaats

• Jeroen

Als je van JFK naar je verblijfplaats wil, is een Shuttle Service toch het goedkoopst? Hoe moet je die reserveren, en gaat dat altijd goed? Heeft iemand er ervaringen mee?

Oja en 2e vraag:

Je kan dus met je postbank pas pinnen in NYC, maar kan dat gewoon onbeperkt? Of kan je daar (net als in NL) maar 1x per dag mee pinnen?

Bedankt.

• belgjana

als je land op jfk kan je aan de infobalie de shuttle service bestellen .. 20 minuutjes later komen ze je dan oppikken .. deze kost 17$ per persoon en is echt geen probleem ..

als je maestro op je kaart hebt kan je pinnen aan de vele atm machines maar ik weet echt niet of je dit meerdere keren per dag kan doen .. het goedkoopst ben je als je ineens genoeg pint want voor elke keer moet je een bepaald bedrag betalen aan de bank .. dit bedrag blijft hetzelfde of je nu veel pint of weinig ..

• Erik77

Nog goedkoper is Airtrain + subway, nl. $ 7 p.p.

Betekent wel veel sjouwen met koffers op de metrostations.

• Wim

Hebben wij ook gedaan. Gaat prima en snel (zeker zo snel als de taxi oid) en dat sjouwen hangt af van welk hotel je hebt maar meestal ligt dit vlakbij een metrostation.

• Debby

Wij zijn ook met de airtrain gegaan en dat ging prima hoor.

Als ik jou was zou ik een creditcard meenemen, dat is het handigst en kan je bijna overal mee betalen.

• Henny

Gewoon met de taxi. Wij waren met 4 personen en moesten 46 dollar betalen. Een ervaring op zich, want snel rijden is bij een amerikaanse taxichauffeur een geheel eigen begrip.

Wij hebben ontzettend gelachen, maar als je niet zo'n held bent, ga dan met de bus of sky-train.