1e keer new york

• theo

ik wil v/d zomer naar new york, en zie op internet zoveel aanbiedingen dat ik niet echt wijs meer word eruit

ik wil minimaal 5 dagen in new york zijn, en dus niet hoog in de lucht in een vliegtuig

wat kost dat ongeveer..

inclusief vlucht/hotel/transfers/eten/drinken/belastingen, enz. enz.

dat hotel moet super simpel zijn, ben er toch alleen maar om te slapen

• Vera

Hoi Theo

Ik ben net terug uit NY .

Ik heb voor 5 dgn in het edison hotel incl . vlucht met Continental Airlines vanaf Schiphol (Non-Stop) naar newark , incl . luchthaven bel. en verzekeringen totaal euro 1830.00 betaald voor 2 volwassen personen

Ja , en het eten en drinken kun je dus in NY duur , maar ook erg voordelig !

Voor de transfers naar Manhattan heb ik voor de taxi heen US$50.00 betaald en terug naar Newark US$60,00 betaald. incl Tips en toll

Ik had mijn reis geboekt bij D-Reizen

Ik was hier erg tevreden over , alles was prima geregeld.

Veel plezier alvast !

P.S De zomers in Manhattan zijn erg zwoel , dus neem dunnen kleding mee.

Groetjes Vera (uit Venlo)

• Ellentje

Hoi Theo,

Wij zijn in NY geweest de eerste 10 dagen van september, voor 9 nachten.

Ik boekte bij www.exit-reizen.nl, en we betaalden daar 2250 Euro voor 2 pers.

in het Hotel Affinia Dumont (http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g60763-d292142-Reviews-Affinia_Dumont-New_York_City_New_York.html) waar ik alleen maar lovende woorden over heb!!

Onze transit gebeurde met Crown Limousine van en naar de luchthaven in NY.

Van JFK -> Manhattan = 64$ en retour dezelfde prijs…

Voor kiekjes van het hotel (en de reis):

http://www.dotphoto.com/Go.asp?l=Ellenvervloet&P=sleep&AID=2746938&T=1

Veel succes met je zoektocht & reservatie!

Ellentje

• claudia

hallo Theo

wij zijn vorig jaar ook een aantal dagen in New York geweest.

wij hebben toen ook in hotel Edison geslapen.

was een perfect hotel met goede ligging.

hebben dit telefonisch zelf bij het hotel geboekt. ( was het goedkoopst)

als je meer wilt weten, mail me maar.

• theo

is die prijs inclusief die helicopter vlucht en al die andere atracties ( honkbal/tennis wedstijden..) zie allemaal foto's vanuit de lucht namelijk.. ben echt jaloers op de mooie trip

mooie foto's allemaal vooral die laatste van manhatten skyline is schitterend..die zou ik wel heeeel groot willen hebben haha.

• john

wel erg duur hoor vera. Dat kan voor theo natuurlijk veel goedkoper

gr john

• John

Theo,

Als je low budget wilt, boek dan gewoon rechtstreeks. The Carter Hotel ligt om de hoek bij Times Square en is een relatief goedkoop hotel. Het is niet super, maar alles is wel in orde. En laten we eerlijk zijn: je bent toch nauwelijks in het hotel. Een vlucht moet voor 400/450 euro (retour, incl belastingen) te boeken zijn. Kijk bij Vliegwinkel. Per nacht betaal je in The Carter Hotel (incl eigen badruimte) voor een tweepersoonskamer 115 dollar. Je kunt gewoon via de hun website reserveren, je moet dan alleen wel een creditcard hebben en je nummer invullen. Je betaalt pas in het hotel. The Carter Hotel is ook goed voor je lachspieren. Het is vergane glorie, maar je kunt er goed verblijven. Geniet voor New York joh, het is een bijzondere stad

Groetjes John

• John

Theo,

Ter aanvulling.

Transfer: Er rijden bussen van het vliegveld naar Manhattan

Eten en drinken: Duik New York in en geniet van een van de breakfast-gelegenheden.

Gr John

• Fire

Ik was in Augustus naar NY gegaan voor 5 dagen.

Ik was inclusief vlucht, belastingen, hotel, eten, uitstapjes enz enz enz. bijna €2500 kwijt. €2476 om precies te zijn.

Maar dit kan je zelf zo duur maken als je wilt.

Ik logeerde bij Pennsylvania, zeer goed bevallen.

Nou moet ik zeggen dat ik alles met de taxi heb gedaan, omdat je dan zoveel mogelijk van de stad ziet.

Je kan er voor kiezen om met de metro te gaan, wat je enorm veel geld bespaard.

Allemaal dat soort dingen maken het duur.

Maar als je het maar naar je zin hebt.. :-)

• John

da's een goeie boekhouder