1e keer new york

• Ellentje

Hoi Theo,

De baseball-game reserveerde ik via Ticketmaster, stoelen van 10$ pp. dus dat was niet zo veel, tennis had ik ook de goedkoopste stoelen genomen en dat was 50$ pp., de helicoptervlucht was 109$ pp.is wel duur, maar dat zou ik zéker doen, het is een niet te missen ervaring!

Veel succes :-)

Ellentje

PS; Ik heb al gruwelijke foto's gezien van toeristen uit Dublin die waren verbleven in het Carter Hotel, het was “letterlijk” the worst nightmare!

Enkele foto's (ik hoop dat dit me lukt om te laten zien:

• Ellentje

de deur van de kamer:

de douche:

het bad:

raam in de badkamer:

Ik begrijp best dat sommige mensen niet veel verlangen van hun kamer omdat ze vinden dat ze er toch niet veel zullen zijn, maar kom, het is en blijft toch een vakantie, en sorry… maar voor mij zou bij dit hotel de vakantie-sfeer echt ophouden… :-) het moet toch proper blijven, nee?

• toverfee

Oh my god!!,dit heb ik nog nooit meegemaakt!

En dan zijn er mensen die het Pennsylvania hotel slecht vinden,nou geef mij het Pennsylvania hotel dan maar.

Voor mij in elk geval geen Carter hotel!

groetjes Toverfee

• Easter

veel geleerd van deze foto,s dan maar wat duurder!

• John

Yep, dat is Carter Hotel, maar ik had er verder geen last van

• Natasja L.

Ik ben het helemaal met Ellentje eens! De meeste mensen op dit forum zeggen allemaal hetzelfde; “je bent er alleen om te slapen”………., maar dat wil toch niet zeggen dat je dan je normen van service en hygiëne maar moet gaan verlagen. Tenminste dat vind ik! Waarom zou je alle luxe die je thuis hebt, inruilen voor een kamer zoals op de foto?

Vlak trouwens Hotel Pennsylvania ook niet uit! Als ik daar de foto’s van zie, wordt ik ook al misselijk bij de gedachte dat ik daar zou moeten slapen. Ze zijn trouwens aangeklaagd door een Zwitserse zakenvrouw. Zie het bericht hieronder.

Tourists sue Hotel Pennsylvania over bedbugs

Hotel Pennsylvania, which bills itself as “the world's most popular hotel” is apparently also popular with biting bedbugs.

NEW YORK (AP) — Two Swiss tourists who spent a week at the hotel in September filed suit Wednesday, claiming they were “eaten alive” by bedbugs. The women's lawsuit, filed in Manhattan's state Supreme Court, says they suffered bedbug bites over their torsos, arms and legs. Their lawyer, Alberto Ebanks, said bugs also bit their cheeks and necks and caused possibly permanent scarring. He said the women had to seek medical treatment while in New York, where they were given antibiotics, and when they returned to Switzerland. He said photographs of the women's wounds are “gruesome.”

Ebanks said that when the women told hotel employees that they were uncomfortable and something was wrong, one worker immediately exclaimed, “Bedbugs!” “That tells us that this hotel was certainly on notice that they had a bedbug problem,” the lawyer said.

The Hotel Pennsylvania doesn't make any “best in New York” lists these days!

Nog wat foto’s van dit “fraaie”hotel.

Dit is nog lang niet alles, maar voor mij al genoeg om zeker ook niet voor hotel Pennsylvania te kiezen. De reviews op tripadvisor zijn niet voor niets zo slecht.

• Erik77

Helemaal met je eens, Natasja! Ik blijf erbij dat voor ongeveer dezelfde prijs het nabijgelegen hotel New Yorker een veel betere keus is.

Ben benieuwd hoe dat afloopt met die rechtszaak, het zat er natuurlijk een keer aan te komen!

• toverfee

Ik schrik wel een beetje van deze foto's!

Ik heb vorig jaar gelogeerd in het Pennsylvania hotel en onze kamer zag er echt keurig uit en schoon.

Alleen toen ik op de gang kwam dacht ik wel effe van waar zijn we nu in beland,maar de kamer was schoon en netjes.

Nu begrijp ik waarom sommige mensen nooit meer naar het Pennsylvania hotel willen.

groetjes Toverfee