Apartementen in New York

• Chefke

Geachte forum bezoekers,

Wij gaan in mei 2006 met z'n vieren naar New York.

Nu heb ik een aantal vraagjes.

Via wie kan je het beste de reis boeken? Heb al op Oad.nl

gezien maar er zullen vast nog wel meer zijn alleen heb ik

die tot nu toe nog niet kunnen vinden..

Ook hebben we het er over gehad om een appartement te

huren met z'n vieren alleen kan ik ook niet vinden via welk

reisbureau dit zou moeten.. Iemand een idee?

Ik lees ook dat je vaak zelf moet zien te zorgen dat je vanaf

de luchthaven bij het hotel komt, voor ons is het de eerste

keer dat we naar New York gaan en ik ben er dus helemaal

niet bekend kwa hoe en wat.. Zijn er dus ook reizen die er

ook voor zorgen dat je een transver naar het het hotel hebt?

Zoniet wat kost eventueel een taxi? (Gemiddeld)

Groet,

Ruud

• will

Of je nu zelf je reis samenstelt op internet of je boekt bij een reisbureau, de transfer naar je hotel(appartement) zal je zelf moeten regelen. Zelf bekijk ik per reis waar ik het voordeligst uit ben maar vaak is zelf direct bij de luchtvaartmaatschappij boeken het goedkoopst en bijkomend voordeel is dat je gelijk kan bepalen waar je wilt zitten in het vliegtuig en selekteer je de meest gunstige vertrektijden.

De reisbureau`s waar de meeste tevreden over zijn,oa Exit-reizen,D-Reizen,Oad. Jan Doets,..

Een appartement boeken in NY zal moeilijk worden want het zijn bijna allemaal hotels en de appartementen die er zijn worden particulier verhuurd. Een appartement huren in NY is net zo duur als een hotel en miss.wel duurder want ruimte in NY is duur. Als je het niet erg vindt om met vieren op 1 kamer te slapen is een hotel super voordelig. Het maakt niet uit of je in een twinkamer met 2 of met 4 man slaapt.

Verwacht niet van NY dat op de luchthaven een hostess klaar staat en je begeleid naar het hotel zoals je miss. van Spanje gewend bent maar als je weet waar je landt in NY staan er op dit forum genoeg tips om naar het hotel te komen.

• René

Voor een apartement moet je ff de zoekfunctie van dit prikbord gebruiken, ik meen dat er al eens een onderwerp over is geweest, suc6, René

• Henny

Wij betaalden voor 1 week met 4 personen op een kamer in Hotel Skyline incl. vlucht via Delta 980 euro. Dit is exclusief eten, wel inclusief een openbaar vervoer pas, die is reuze handig in NY. Verder ook inclusief alle toeslagen. Prima hotel, gewoon eenvoudig, alleen een beetje weinig kastruimte. Wel superdicht bij Times Quare.

Wij hadden geboekt via OAD.

Taxi vanaf JFK naar Manhattan incl. tip kost 50 dollar.