2 keer inchecken op de terugweg??

• Debbie, mama van Mexx (1 jaar)

Hallo,

Ik ben al vele malen in de US geweest, maar er is een ding wat ik wil weten maar ik me even niet meer kan herinneren. Als ik naar amerika vlieg weet ik dat je ongeacht dit je eindbestemming is of niet, altijd bij de eerste aankomststad door de douane moet, bagage moet oppikken en weer opnieuw moet inchecken.

Mijn vraag is als ik op de terugweg bij een luchthaven instap, en dan via een andere amerikaanse stad naar amsterdam vlieg, moet ik bij die 2e amerikaanse stad ook mn bagage ophalen en opnieuw inchecken.

Alvast bedankt voor t antwoord!

Groetjes Debbie

• Patrick van der H.

Nee, dat hoeft niet. Je bagage zie je pas in Amsterdam terug. Je hoeft ook niet opnieuw in te checken.

• René

Je kan het altijd nog even navragen bij het inchecken van je koffers, suc6.

• Debbie, mama van Mexx (1 jaar)

ik wil t graag van te voren weten, ik vlieg namelijk met mijn zoontje van dan bijna 2 dus heb veel exra accessoires zeg maar, als ik het wel moet doen vlieg ik liever via frankfurt, daar hoeft t zeker niet, en zo niet dan vlieg ik via washington, dat lijkt me qua tijd gemakkelijker, dus ik meot t voor t boeken van mn ticket weten, patrick bedankt voor t antwoord,

gr debbi

• martin

nee,hoor niet nodig koffer gaat mee zonder opnieuw inchecken

• Debbie, mv Mexx

dank voor t antwoord, nou ga ik lekker boeken.. heerlijk kijk er nu al naar uit!!

gr debbie

• Vera

Prettige vakantie Debbie.

Groetjes vera