Wie gaat er mee naar NY in 2006 ?

• René

Aangezien ik graag naar een keer naar NY wil gaan en liever niet alleen wil gaan, lijkt het mij leuk om met iemand anders erheen te gaan. Zelf ben ik er nog nooit geweest en wil zowiezo een aantal toeristische attracties meepakken. Ik denk er aan om minimaal een weekje te gaan. Aarzel niet en reageer, ‘'the world is yours’'.

• belgjana

waarschijnlijk ga ik eind mei nog eens een weekje naar NY .. juiste datum kan ik echter nog niet zeggen ..

indien we tegelijkertijd daar zijn kunnen we misschien wel eens een avondje afspreken .. of je moest er iets met inzitten om een avond met een belg door te brengen .. lol

ik ben dit jaar ook voor een weekje geweest en ook alleen .. ik bedoel gewoon dat dat je zeker niet moet tegenhouden om new york te zien .. indien je niemand niet vindt om mee te gaan, ga je gewoon toch alleen ..

in ‘the big apple’ voel je je nooit eenzaam of alleen ..

groetjes en we spreken elkaar hier op het forum nog wel eens ivm de juiste datum .. ok

groetjes

• René

Beste Jana,

ik ga ook niet meer wachten of er iemand mee gaat, uiteindelijk ga ik gewoon, dan maar alleen. Aangezien ik via de prikbord weet dat er mensen ook graag naar NY willen maar liever niet alleen leek het mij een leuk idee om het zo eens een keer te proberen. Als ik in Mei ga laat ik het je weten en spreken we wat af in NY, laat wel ff je mail adres achter,

groetjes,

René

• belgjana

hallo rené

gewoon doen zou ik zeggen en niet wachten tot je iemand vindt die mee wil gaan ..

je kan mij altijd mailen indien je wil .. belgjana@hotmail.com .. maar op messenger zelf zal je me niet dikwijls online vinden .. sorry hiervoor

misschien tot ziens in NY ..

• René

Ha die Jana,

twee keer eerder ben ik met mijn collega naar USA geweest, zie onderstaande web-log links. Voor 2006 is hij nog aan het twijfelen of hij gaat of niet.

Als hij niet gaat, dan ga ik waarschijnlijk alleen naar NY (immers “live is short”).

Ik zal jou mail adres op een veilige plek bewaren! Later, René

http://florida2004.web-log.nl/

http://southwestusa2005.web-log.nl/