Top of the Rock

• Hanneke

Wie is er al boven op Rockefeller Center geweest, Top of the Rock? Wij gaan 24 december naar New York. We willen naar Top of the Rock, maar eigenlijk nog geen kaartjes bestellen op internet, want als het dan slecht weer is zit je er mee en wil ik een andere dag. Maar kun je altijd nog wel een kaartje kopen of is het erg druk? En is het net als bij Empire State Building goed om 's morgens vroeg te gaan vanwege de drukte. Of is het toch beter om wel kaartjes te bestellen zodat je zeker kunt? Wie kan ons helpen, alvast bedankt!

Hanneke

• eldeboer

Nee , wij zijn daar nog nooit op geweest, ik weet niet eens dat dat kan. vertel eens meer erover? misschien kan ik dat dan ook proberen deze kerstvakantie.

Ben vorig jaar op het Empire State building geweest, lang in de rij gestaan, 2,5 uur. We waren rond half vier boven en na zessen weer naar beneden. Het was geweldig want zo kreeg je de kans op New York bijdag en bij nacht te zien. Dus als ik je iets kan aanraden is het dat!

• Hanneke

Kijk eens op de site van Rockefeller Center, daar staat dat dat kan sinds november er is nu een observation deck.

Wij zijn om 8 uur ‘s morgens naar het Empire State Building geweest omdat er dan nog geen rijen staan, je bent zo boven en ook daar is het dan nog niet druk. Maar misschien gaan we nu wel ’s avonds, of misschien 's avonds naar Top of the Rock, lijkt me inderdaad heel mooi!

• Natasja L.

Hoi Hanneke,

In november heb ik op dit forum al de eerste foto's geplaatst van Top of the Rock observation deck. Ik ben er zelf nog niet op geweest, maar ik hoop dat in mei 2006 te gaan doen. Het schijnt dat de Empire State Building er niet echt blij mee is, dit vanwege het succes van Top of the Rock.

Hieronder vind je de link naar de topic die ik op 08 november geplaatst heb.

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1805&i=4592&t=4559

Wat je ook gaat kiezen, bij beide zal je een prachtig uitzicht hebben. Wij zijn op het Empire State Building geweest en het was fantastisch om op deze geweldige stad uit te kijken.

Voor foto's en informatie; kijk even op mijn New York web-log, onderstaande link brengt je meteen naar mijn log over het Empire State Building.

• jeanette

Hoi Hanneke

Ik ga zelf de laatste dag van dit jaar naar de Top of the Rock. Ik heb voor de zekerheid wel al gereserveerd via de website www.topoftherocknyc.com/ODTStatic/site.htm je hebt dan het voordeel niet in de wachtrij te hoeven staan. Nadeel kan inderdaad zijn dat het weer tegen zit. Maar die gok waag ik graag

• Armanda

Hoi!

Ik ben in November naar New York geweest en heb op het Rockefeller Center gebouw gestaan, de Top Of The Rock! Ik vond het heel mooi! Je kunt het Empire State Building dat ook goed zien! Dat is ook wel heel mooi! Wij waren overdag op het Empire State Building geweest en s'avonds op het Rockefeller Center! Heel mooi en zeker een aanrader!!

Hier een fototje:

Have Fun!

Groetjes,

@rmanda!

• Vera

Hoi Hanneke

Kijk op www.topoftherocknyc.com

Hier zijn de tickets te bestellen voor US$ 14.00 p.p

en US$9.00 voor kinderen.

Prettige vakantie alvast

Groetjes vera

• zo maar iemand

Hier nog een link met mooi foto's van Top of the Rock.

http://towleroad.typepad.com/towleroad/2005/11/twilight_at_the.html