KLM of Delta??? graag advies!

• Marije

Hallo allemaal,

Ik heb gister een optie genomen voor 7 dagen NY Pennsylvania Hotel en vliegen met KLM en bij een ander reisbureau een optie voor 8 dagen, Penn. Hotel en vliegen met Delta.

Nou kost dat allebei totaal incl. metrocard, sex & the city tour, shuttlebus naar hotel, alle toeslagen en belasting ? 1000,-

Wat kan ik beter doen KLM of Delta? Met Delta ben ik er een dag langer en met KLM heb ik meer comfort……wie kan mij advies geven?????

En vinden jullie deze reis duur of gemiddeld??? ( we gaan van 17-05-05 tot 22 of 23 mei )

Alvast bedankt! groetjes Marije

• belgjana

ik zou zeker kiezen voor een dagje langer in new york .. ik ben zelf met delta naar the big apple gevlogen en had echt niet te klagen over de vlucht het eten en de bediening …

groetjes

• Vera

Hoi.

Belgjana heeft zeker gelijk .

Je moet zeker kiezen voor 1 dag langer , Ik ben ook met delta gevlogen , en heb ook een prima reis gehad .

Qua luxe viel niets te klagen , vriendelijk personeel , lekker eten , en de vlucht was ook erk oke !

Groetjes Vera

• Sonja

Hihi ik sluit me er ook bij aan…. Ik ben zeer tevreden over Delta en als je daardoor een dag langer kan blijven: Doen!!!

Echter raad ik je ook aan om ff naar Continental te kijken! Die vind ik echt super. Hier heb je (ook bij de ecomony clas!) bij elke stoel een eigen beeldschermpje… echt ideaal!!!

Ook wil ik je het advies geven, denk goed na over het Penssylvania hotel. Ik ben hier zelf ook geweest en heb hier geen goede herinneringen aan. De service is slecht, bij het inchecken gaat het altijd fout…. Dan staat er ineens 1x 4 persoonskamer ipv 2x een 2pk of dan is de periode ineens verkeerd door gegeven. Ik werk zelf ook op een reisburo, en ik heb meerdere klanten naar dit hotel geboekt. Echter bij IEDEREEN ging er wel iets verkeerd…. Dit hotel heeft gerenoveerde kamers en oude kamers. De gerenoveerde kamers zijn netjes, de oude kamers zijn te vies voor woorden… Ik raad je echt aan om ff verder te kijken naar een ander hotel want het pennsylvania raad ik alleen aan als het je helemaal niets uitmaakt en heel mondig bent. Want uiteindelijk krijg je wel een redelijke kamer maar dit kost je heel veel moeite…

Een aanrader en ook voordelig hotel is het New Yorker Hotel. Deze ligt achter Madison Square Garden. Dit is een eenvoudig maar heel netjes en goed hotel. De schone kamers en goede service.

Ok ik hoop dat je hier iets aan hebt. Veel suc6 en plezier met je voor bereidingen!

Groetjes,

Sonja

• dennis

KLM nemen!! Delta zit in financiele nood, ik ga in mei ook naar NYC en bij het reisburo waar ik geboekt heb (Effting) boeken ze niet meer met Delta vanwege dat probleem, ze kunnen het niet garanderen dat de maatschappij niet failliet gaat komende jaar…zo werd mij verteld…

• Debby

Onzin! Wij zijn ook met Delta gevlogen en het was uitstekend.

Ook toen al verkeerde ze in financiële nood (oktober) maar op 2 na vliegen alle Amerikaanse vliegmaatschappijen onder chapter 11. (Dat houdt in dat de Amerikaanse overheid ze in de lucht houd). Maak je geen zorgen en ga lekker met Delta.

• toverfee

helemaal mee eens,wij hebben ook delta geboekt en gaan pas in juli

dit is inderdaad al een paar jaar zo hoor,dat reisburo is gek,dan zouden ze geen enkele amerikaanse maatschappij meer boeken

groetjes toverfee

• Sonja

Ik werk zelf op een reisburo en als Delta idd failliet gaat moet de touropperator een alternatief aanbieden. Zo ging dat vorig jaar ook bij holland exel.

Maar al vanaf 2004 spelen de geruchten dat het erg slecht gaat met delta…. ze vliegen nu nog steeds.

Groetjes,

Sonja

• dennis

Nou dat reisburo is niet zomaar gek hoor!!!! Die willen gewoon geen risico nemen..ik heb zelf 2x met Delta gevlogen..eind 2002 en eind 2003, en het is gewoon goed hoor!! Afgezien van het geldprobleem…maar dat reisburo is niet gek nogmaals, die willen gewoon geen risico nemen…je zit wel met een probleem mochten ze failliet gaan..