Hihi ik sluit me er ook bij aan…. Ik ben zeer tevreden over Delta en als je daardoor een dag langer kan blijven: Doen!!!
Echter raad ik je ook aan om ff naar Continental te kijken! Die vind ik echt super. Hier heb je (ook bij de ecomony clas!) bij elke stoel een eigen beeldschermpje… echt ideaal!!!
Ook wil ik je het advies geven, denk goed na over het Penssylvania hotel. Ik ben hier zelf ook geweest en heb hier geen goede herinneringen aan. De service is slecht, bij het inchecken gaat het altijd fout…. Dan staat er ineens 1x 4 persoonskamer ipv 2x een 2pk of dan is de periode ineens verkeerd door gegeven. Ik werk zelf ook op een reisburo, en ik heb meerdere klanten naar dit hotel geboekt. Echter bij IEDEREEN ging er wel iets verkeerd…. Dit hotel heeft gerenoveerde kamers en oude kamers. De gerenoveerde kamers zijn netjes, de oude kamers zijn te vies voor woorden… Ik raad je echt aan om ff verder te kijken naar een ander hotel want het pennsylvania raad ik alleen aan als het je helemaal niets uitmaakt en heel mondig bent. Want uiteindelijk krijg je wel een redelijke kamer maar dit kost je heel veel moeite…
Een aanrader en ook voordelig hotel is het New Yorker Hotel. Deze ligt achter Madison Square Garden. Dit is een eenvoudig maar heel netjes en goed hotel. De schone kamers en goede service.
Ok ik hoop dat je hier iets aan hebt. Veel suc6 en plezier met je voor bereidingen!
Groetjes,
Sonja