Alle tips zijn welkom!!

• Guido

Goededag New York gangers,

Op de valreep heb ik een reis naar New York gewonnen en hierdoor ben ik met Oud en Nieuw in New York (wat is het leven opeens fantastisch!). Dat is tenslotte al over 2 weken en vanwege dit korte tijdbestek hoop ik dat jullie mij tips kunnen geven over the city that never sleeps!

Dus mochten jullie tips/adviezen m.b.t. wat te zien en wat te doen dan hoor ik het graag. Uiteraard ga ik ook dit prikbord van boven tot onder uitpluizen…

Alvast bedankt!!

groet,

Guido

• Vera

Hoi Guido.

Als je in manhattan het gevoel wilt hebben alsof je in de hemel bent moet je zeker savonds bij South street sea poort gaan zitten en uitkijken op de Brooklyn bridge ,

Adembenemend !!!!!

Verder is het eigenlijk overal geweldig .

Het Empire state building mag je ook niet vergeten , ga smorgens vroeg , dan is het minder druk , Liberty Island en Ellis island kun je ook het beste erg vroeg in de morgen bezoeken ivm de drukte.

De hop on hop off bus is ook een ervaring , je ziet NY dan even met heel andere ogen.

Het goedkoopste is all loops tour voor 2 dgn incl night tour en brooklyn tour !

Ik heb US$ 48 betaald , dat is niet veel , je kunt bij iedere halte in en uitstappen zoveel als je wil , en dat vor 48 uur .

Ik wens je alvast een hele fijne vakantie , geniet ervan !

Ik ben net terug uit Manhattan en moet helaas weer wachten tot oktober 2006.

Groetjes Vera

• Jeroen

Gaaf man. Wij zijn ook met oud en nieuw in NYC.

Heb jij die prijs bij die radio zender gewonnen? RTL fm? of yorin fm?

• Guido

Bij Yorin FM.

En Vera, hartstikke bedankt voor de tips!

gr

guido

• Sonja

Ga met oud en nieuw naar Times Square! Het is er dan alleen mega druk maar super gaaf om mee te maken!!!!

Gefeliciteerd!!!!

Groetjes,

Sonja

• Vera

Sonja .

Jij ook alvast een hele fijne vakantie toegewenst !

Groetjes vera

• Sonja

TNX!

• Debby

Ik zou zeker naar Appollo theater gaan ( in Harlem).

Wij zijn er op woensdag heen geweest en dan is het Amateurs night, echt geweldig. Een soort live idols waar het publiek bepaald wie goed is en wie niet.

Ik vond het wel leuk om eens iets te doen waar NY-ers zelf heen gaan als ze uitgaan.

Veel plezier!

• jeanette

Vera, Je hebt helemaal gelijk. Ik ben vanmiddag en vanavond naar South Street Seaport geweest. Top lokatie en uitzicht!