Madison Square Garden

• Ingrid

Hallo,

In april en mei 2006 ben ik voor 2 maanden in NY. Graag zou ik eens naar een sportwedstrijd in Madison Square Garden gaan. Ik heb op de website van Madison Square Garden gekeken (http://www.thegarden.com/), maar deze werkt ook bij meerdere pogingen niet goed. Heeft iemand enig idee hoe ik kaartjes kan krijgen en hoe lang van te voren dit kan? Andere tips voor typisch Amerikaanse sportwedstrijden in NY (basketbal, ijshockey, noem maar op) zijn natuurlijk ook welkom!

• linda

Je zou kunnen kijken op www.ticketmaster.com daar hebben wij onze basketbal tickets voor de Knicks ook vandaan.

• Jeroen

mei en april zijn maanden van de playoffs… Of de NY Knicks (bball) dat haalt is nog maar de vraag…

Ik ga eind deze maand, maar ik kon via ticketmaster telkens geen kaartjes krijgen :(

Voor meer info:

www.nba.com/knicks = basketbal

www.newyorkrangers.com = Ice Hockey

• Jeroen

Ps. Je kan ook een rondleiding krijgen. Zeker is wel dat deze arena de meest bekende ter wereld is. (The world's most famous arena = bijnaam)

Je kan dan de prachtige kleedkamers zijn (met video schermen, bubbelbaden) en de deuren (enorm breed voor de ice hockeyers en 2.20 hoog voor de basketballers)

• Debby

Wij zijn naar U2 geweest en een dag later naar de ijshockey in MSG.

Je kan ook op de site van de NY rangers kijken.

Zelf zijn we 's middags naar het stadion gegaan om kaartjes voor de ijshockey wedstrijd van die avond te kopen, dan zijn er nog kaarten genoeg en goedkoper ook dan via een ticketmaster.

• john

Ingrid,

Een aantal weken geleden ben ik naar een basketbalwedstrijd tussen the Knicks en de Portland Blazers gegaan. Er waren nog ruimschoots kaarten aanwezig. Voor veertig euro per stuk of zoiets. Je kunt een dag van tevoren langsgaan en bij het loket kaarten kopen. Veel plezier

Groetjes John

• Ingrid

Bedankt voor jullie tips! Ik zal zeker gaan proberen kaarten te krijgen!