slof sigaretten meenemen???

• melvin

nog een vraagje van mij hahah

mag je eigenlijk wel of niet een slof sigaretten mee het vliegtuig nemen naar new york …. en dan in de handbagage of in de koffers???

• René

http://www.douane.nl/particulier/reizigersbagage/reizigersbagage-06.html#P111_7649

• René

Het is niet slim om een slof sigaretten mee te nemen naar NY, in USA zijn sigaretten zo wie zo goedkoper. Daar kopen dus!!!

• Vera

Rene , wij hebben in NY voor 1 pakje marlboro US$ 7.00 betaald , sorry , maar dit is niet goedkoper

Groetjes Vera

• belgjana

je kan duty-free kopen voor je vertrekt op de luchthaven .. dat is wat ik gedaan heb tenminste en heb ze gewoon als handbagage meegenomen

groetjes

• frank

net 2 dagen new york gehad, hadden sloffen bij ons van schiphol.

bijna 8 dollar een pakje marborro

• René

Ik dacht altijd dat het per saldo goedkoper was om sigaretten in USA te kopen.

Zal per staat wel verschillend zijn qua prijs? Tja, sorry voor de eerdere opmerking van mij, ik ben dan ook geen roker, maar in dit geval een onrust-stoker!?

• frank

verschilt inderdaad per staat hoor.

ben nu in seattle en daar kosten ze 5.35$

• cat

Het is wel heel goedkoop om op de terugweg op het vliegveld (JFK/ Newark of waar je ook vertrekt) sigaretten te kopen.

Ik heb vorige keren geloof ik omgerekend EUR. 2,50 per pakje betaald.

Had ik niet verwacht aangeien de prijs in MAnhattan vele malen hoger ligt.

Heen taxfree kopen in NL kan ook aangezien je intercontinentaal vliegt.

• Nathalie

Kan je op de luchthaven van JFK net zoveel shoppen als op schiphol?!! Ik wil namelijk wat parfums en sigaretten voor het thuisfront meenemen.