Inchecken

• Roland

Hoe vroeg van te voren moet men inchecken?

normaal gesproken 2 uur dacht ik zo , maar hoorde mensen over amerikaanse vluchten 3 uur eerder aanwezig zijn?

help me out.

thnx

• Nathalie

Ik vertrek dinsdag en zorg ervoor dat ik 3 a 2,5 uur van te voren aanwezig ben…….

Ik hoorde namelijk dat het inchecken naar amerika gewoon iets langer duurt dan normaal.

• Vera

Hoi Roland.

Voor vluchten naar de States moet je altijd minimaal 3 uur voor vertrek op de luchthaven aanwezig zijn .

Dit is ook na ta lezen op de site van Schiphol.

Daar staat alles wat je moet weten over het reizen naar New York

Prettige vakantie

Groetjes Vera

• Gossee

Als je een ticket via KLM hebt geboekt kun je erg gemakkelijk via internet inchecken; echt aan te raden want je hoeft alleen nog maar je bagage in te leveren. Als je dat doet dan raadt de KLM zelf aan anderhalf uur van te voren aanwezig te zijn. Prima!

Zelf voor de terugweg hebben wij via internet ingecheckt; via de site van Northwest Airlines.

Veel plezier!

• esther

Hey Roland,

Het inckecken daar duurt wel langer maar dat is door alle security die je er hebt.

Wij waren er hier en in New York zelf gewoon 2 uur van te voren aanwezig, in New York zelfs wat later nog ivm. drukte op de weg, maar zelfs tijd genoeg gehad.

maar heel veel plezier

groetjes esther

• jeanette

Ik heb net ingechecked voor mijn vlucht van morgen (KLM/NWA) naar New York. Werkt erg goed, je kunt zelf je stoel reserveren en je hoeft inderdaad niet ver van te voren op het vliegveld te zijn. Bedankt voor de tip Gossee!