Hotel Hudson

• Eric

In juni a.s willen we naar New York. Ons oog is gevallen op Hotel Hudson.

Is er iemand die ervaring heeft met dit hotel.

En graag nog een tip over een goed (het liefst enigzins betaalbaar) 4 sterren hotel, mag ook 5 sterren zijn. En waar deze te boeken is.

Alvast bedankt voor de info.

Eric

• René

Via onderstaande link kan je wat reviews over het hotel lezen:

http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g60763-d223023-Reviews-Hudson_Hotel-New_York_City_New_York.html

Via tripadvisor kan je ook naar andere hotels zoeken. Wil je een goed hotel in NY dan betaal je gewoon veel geld, het is niet anders.

Een goed hotel lijkt mij Affinia Dumont, kijk maar naar de reviews op:

http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g60763-d292142-Reviews-Affinia_Dumont-New_York_City_New_York.html

Het Affinia Dumont ben ik tegen gekomen toen ik het volgende vakantie verslag las via:

http://www.nyc2005.web-log.nl/categorie/142157

Suc6,

René

• Eric

Bedankt voor de info maar ik zocht eigenlijk naar een persoonlijke ervaring.

De site van tripadvisor klopt over het algemeen, naar mijn mening, niet. Dan met name de rating die er wordt gegeven. Wij zijn (fanatieke) londen-gangers, hierdoor heb ik in het verleden op tripadvisor ons ‘stamhotel’ in Londen bekeken. Ik kan me niet vinden in het commentaar. Sowieso zit men 1 ster te laag met de waardering.

Wij gebruiken voor het boeken en het bekijken van waarderingen/liggingen e.d.

www.activehotels.com

Maar volgens mij is deze site alleen te gebruiken voor hotels in Europa.

Groet,

Eric

• Eveline

Hoi, het hudson hotel is echt een design hotel, erg mooi vormgegeven en vooral trendy met een leuke bar. Het ziet er erg netjes en chique uit allemaal en in een leuke buurt, ben 5 maanden in ny geweest en vaker wat wezen drinken in dit hotel, doen!

• René

Het blijft natuurlijk altijd erg persoonlijk hoe je een hotel vindt. Je zal er eerst zelf geweest moeten zijn om er over te kunnen oordelen. De één vindt het geen probleem dat er bijvoorbeeld vlekken in het tapijt zitten, de ander vindt het wel een probleem.

Tripadvisor reviews zijn slechts hulpmiddelen om een hotel naar jou keuze te vinden.

• nicole

ik ben vorig jaar in mei 9 dagen in t hudson hotel geweest. een schitterend design hotel. de kamer zag er mooi uit alleen erg klein. nou breng je er niet veel tijd door, dus ik vond dat geen probleem. de badkamer had bij ons een klein bad, douche en wastafel. het bed was heerlijk en werd elke dag opgemaakt en regelmatig verschoond. eignelijk van alles voorzien in een kleine ruimte.

verder heb je daar verschillende barren met verschillende stijlen. zo is er buiten een terras om wat te drinken, erg leuk, en is er binnen een bar met leuke zitjes. op de site van het hotel staan daar ook fotos van. verder liepen wij bijna elke dag naar timessquare om van daaruit wat te ondernemen, maar de metro is ook dichtbij.

vanuit t hotel ook veel naar central park geweest en heerlijk daar gezeten en wat gewandeld.