hotel pennsylvenia

• mona

hallo,

wij willen begin maart naar New York voor een paar dagen

weet iemand wat van hotel pennsylvenia??

wij gaan voor het eerst naar NY dus heeft er nog iemand tips horen we het graag!!!

groeten

• Matthijs

Perfect hotel, goed ligging!

Nu twee keer geweest, bevalt goed, kamers zijn onlangs gerenoveerd….

Als deze vol is kan je Hotel New Yorker nog proberen, vergelijkbaar en vlakbij elkaar.

• toverfee

Ook ik ben zeer tevreden over pennsylvania hotel alleen heeft er onlangs nog iemand op dit forum wat foto's geplaatst van een kamer die er niet goed uit zag

Als je naar dit hotel gaat vraag dan in ieder geval naar een gerenoveerde kamer

Als je de zoekfunctie gebruikt van dit forum dan zie je heel veel info over dit hotel

groetjes Toverfee

• Natasja L.

Dat klopt, dat was ik! Ik heb er nog nooit geslapen en zal dat ook nooit gaan doen!! Te veel negatieve reviews gelezen en te veel vreselijke foto's gezien van dit hotel en dan heb ik het nog niet eens over de “bedbugs” gehad!

Er wordt iedere keer gezegd dat je naar de gerenoveerde kamers moet vragen, maar wat als je daar komt en ze hebben (door wat voor reden dan ook) geen gerenoveerde kamer voor je, wat dan?? Als je niet veel eisen stelt aan een hotel en je wilt een paar stappen terug doen in luxe en comfort, dan zal het een prima hotel zijn. Er blijven altijd voor- en tegenstanders, tja helaas ben ik nog niet overtuigd van dit hotel!

Kijk nog even voor de foto's op de volgende topic:

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1805&i=4806&t=4780

• Matthijs

Gewoon pech gehad denk ik?

Wij hadden een gerenoveerde kamer gereserveerd, weet niet of jij dat ook vantevoren aan hebt gegeven?

Overigens ook weleens een niet gerenoveerde kamer gehad, maar die zag er nog redelijk uit…

Je moet het natuurlijk geen 4 of 5* kwaliteit gaan verwachten :D

• Natasja L.

Zoals je in mijn bericht kon lezen, heb ik er zelf nog nooit geslapen! Al die verhalen, foto's en zelfs de afbeeldingen die in de reisgidsen staan zorgen er voor dat ik nooit voor Pennsylvania zal kiezen. In sommige reisgidsen staan foto's in van de kamers en als ik dan naar de bedden kijk dan weet ik zeker dat ze nog nooit van de Heavenly Beds (zoals het Westin heeft) hebben gehoord. Sorry hoor, maar het is toch niet normaal dat een hotel deze niet gerenoveerde, vieze onhygiënische kamers durft te geven aan hun klanten. Het hotel heeft niet voor iets zoveel last van Bedbugs! Jij en andere weten nu dat je naar gerenoveerde kamers moet vragen. Als je dat niet weet en je krijgt zo'n kamer dan voel je jezelf toch wel bedonderd door het hotel.

Matthijs schrijft: "Je moet het natuurlijk geen 4 of 5* kwaliteit gaan verwachten Nee, nogal logisch niet. In de gids staat het Pennsylvania omschreven als een twee sterren hotel. Zelfs dat is al te veel van het goede, maar goed dat is mijn mening. Ik blijf erbij, waarom zou je alle luxe, hygiëne, en comfort die je thuis hebt (tenminste bij ons wel) overboord gooien om in zo'n hotel te gaan liggen. Het is geen caravan hoor!

Ik zou dit hotel nooit aanraden, bang dat er mensen teleurgesteld worden en dat wil ik ze niet aan doen. Je moet tenslotte toch kunnen genieten van je verblijf in New York. Mijn advies: kijk nog even verder, er zijn nog zoveel andere budget hotels.

Trouwens wel fijn om te horen dat jullie, Pennsylvaniagangers, het prima naar jullie zin hebben gehad.

• toverfee

Ja ik schrok wel van de foto's maar toch ga ik er de volgende keer weer logeren want ik heb het zo echt niet ervaren.

De locatie is ook perfect en misschien hebben ze inmiddels wel die kamer ook gerenoveerd.

Maar goed iedereen moet dit uiteraard voor zichzelf uitmaken.

groetjes Toverfee

• Matthijs

Wel een beetje kansloos: een hotel compleet afkraken terwijl je er nog nooit geweest bent, puur op berichten van iemand anders en van foto's in een reisgids.

En tsja, als je The Parker Meriedien of Westin gewend bent, dan is alles waardeloos, maar niet iedereen heeft geld te verbranden…

• Debbie, mv Mexx

ben ik nou de enige die t opvalt dat er bij die beruchte fotoos staat dat het het carter hotel betreft, of kijk ik echt verkeerd???

• Ray

Ik snap het ook al niet. Die foto (met die kerel toch) is volgens mij hotel Carter en niet pennsylvenia.

Overigens idd raar dat je een mening vormt op basis van wat anderen zeggen.