Ja Ray en Debby, jullie kijken inderdaad niet goed! Het ging in eerste instantie over Hotel Carter en als je de moeite had genomen om het hele bericht te lezen, dan had je kunnen zien dat ik foto's van het Pennsylvania hotel er heb bijgevoegd. Dat jullie dat gemist hebben geeft niet hoor! Ik trek mijn conclusie van reviews en ervaringen van anderen, inderdaad. Wat is daar mis mee. Als iemand op dit forum ervaringen vraagt over een hotel, dan wordt er vaak een antwoord gegeven dat je op Tripadvisor moet kijken, want dat is zo handig!! Dat doe ik dan en ik trek mijn conclusie over het hotel. Als je die vervolgens wilt delen met anderen dan is dat in één keer raar!? Sorry hoor, maar dat vind ik een beetje tegenstrijdig. Dat die reviews over het Pennsylvania Hotel slecht zijn, daar kan ik niets aan doen! De foto's liegen er toch niet om……… Niet alleen het Pennsylvania is slecht, er zijn nog meer hotels die hele slechte reviews krijgen, alleen we hadden het nu over het Pennsylvania. Maar als ik het goed begrijp vinden jullie de kamers op de foto's wel acceptabel???
Matthijs schreef: “En tsja, als je The Parker Meriedien of Westin gewend bent, dan is alles waardeloos, maar niet iedereen heeft geld te verbranden…”
Nee, en niet iedereen werkt de ene week 5 dagen en de andere week 6 dagen! Als ik een heel jaar hard gewerkt heb, dan vind ik dat ik eigenlijk wel in een beter hotel dan het Pennsylvania mag liggen zoals bv. Le Parker Meridien. Of mag ik die mening ook niet hebben? Als wij rondreizen maken, dan slapen we de ene keer, als we maar één overnachting nodig hebben, in een hotel langs de weg (bij wijze van spreken) en blijven we ergens een paar dagen dan mag het best een luxe resort zijn. Ik vind heus niet alles waardeloos hoor en ik voel me zeker niet te goed voor het Pennsylvania, maar het moet wel netjes en hygiënisch zijn én een hotel moet me een goed gevoel geven en daar heb ik bij dit hotel geen vertouwen in. Je weet nooit als je een hotel boekt waar je terecht komt, maar met zulke slechte reviews zoek ik het ook zeker niet op.
Mona, ik hoop voor je dat je een keuze kan maken uit de vele hotels die New York te bieden heeft en dat als je voor het Pennsylvania kiest je ook een nette kamer krijgt