hotel pennsylvenia

• mona

Hallo misschien kijk ik dan weer niet goed maar ik zie geen foto van een man en op de foto's van natasja l staat nergens iets van carter?

Maar goed voor de zekerheid nemen we dit hotel toch maar niet, je weet maar nooit, maar goed dat weten we nu met het geboekte hotel ook niet dus we wachten af. Ik heb er in ieder geval veel zin in en jullie bedankt voor de info.

gr.mona

• Natasja L.

Ja Ray en Debby, jullie kijken inderdaad niet goed! Het ging in eerste instantie over Hotel Carter en als je de moeite had genomen om het hele bericht te lezen, dan had je kunnen zien dat ik foto's van het Pennsylvania hotel er heb bijgevoegd. Dat jullie dat gemist hebben geeft niet hoor! Ik trek mijn conclusie van reviews en ervaringen van anderen, inderdaad. Wat is daar mis mee. Als iemand op dit forum ervaringen vraagt over een hotel, dan wordt er vaak een antwoord gegeven dat je op Tripadvisor moet kijken, want dat is zo handig!! Dat doe ik dan en ik trek mijn conclusie over het hotel. Als je die vervolgens wilt delen met anderen dan is dat in één keer raar!? Sorry hoor, maar dat vind ik een beetje tegenstrijdig. Dat die reviews over het Pennsylvania Hotel slecht zijn, daar kan ik niets aan doen! De foto's liegen er toch niet om……… Niet alleen het Pennsylvania is slecht, er zijn nog meer hotels die hele slechte reviews krijgen, alleen we hadden het nu over het Pennsylvania. Maar als ik het goed begrijp vinden jullie de kamers op de foto's wel acceptabel???

Matthijs schreef: “En tsja, als je The Parker Meriedien of Westin gewend bent, dan is alles waardeloos, maar niet iedereen heeft geld te verbranden…”

Nee, en niet iedereen werkt de ene week 5 dagen en de andere week 6 dagen! Als ik een heel jaar hard gewerkt heb, dan vind ik dat ik eigenlijk wel in een beter hotel dan het Pennsylvania mag liggen zoals bv. Le Parker Meridien. Of mag ik die mening ook niet hebben? Als wij rondreizen maken, dan slapen we de ene keer, als we maar één overnachting nodig hebben, in een hotel langs de weg (bij wijze van spreken) en blijven we ergens een paar dagen dan mag het best een luxe resort zijn. Ik vind heus niet alles waardeloos hoor en ik voel me zeker niet te goed voor het Pennsylvania, maar het moet wel netjes en hygiënisch zijn én een hotel moet me een goed gevoel geven en daar heb ik bij dit hotel geen vertouwen in. Je weet nooit als je een hotel boekt waar je terecht komt, maar met zulke slechte reviews zoek ik het ook zeker niet op.

Mona, ik hoop voor je dat je een keuze kan maken uit de vele hotels die New York te bieden heeft en dat als je voor het Pennsylvania kiest je ook een nette kamer krijgt

• mona

Hoi Natasja, ja ik probeer ook zoveel mogelijk ervaringen van anderen op te pikken en dan te kijken of het wel/niet wat is…

gr.mona

• Ed

Just my opinion

Ik heb daar gezeten een week 2003 okt, ik heb dr eigenlijk geen klachten over. En ik heb t niet eens gehad over gerenoveerd of niet. In ieder geval die kamer waar ik in zat was goed genoeg. kamernr 1717 was t haha, misschien dat je die kunt boeken. Toen we bij de receptie kwamen vroeg ze of de derde verdieping goed was, toen zeiden we, o kan het ook aub zo hoog mogelijk haha, en toen werdt het 1717 :). Hey wat t ook wordt veel plezier!

De kamer heeft tweegrote bedden, tv, ik vond het een grote kamer, kast, buro , eenzitsbank,grote spiegel, grote opbergkast, uitzicht op macys en chrysler building.

Onder souvenierswinkeltje, receptie, volgens mij had elke kant van het hotel een uit/ingang, een klein snackwinkeltje, telefoons, en mc op 2 min afstand :)

• Ed

o ja en cartoon network

• Matthijs

Mensen van dit forum die er GEWEEST zijn hebben niks te klagen, maar Natasja L. leest ergens dat het een slchet hotel is en gaat de hele bende zitten afkraken. Sneu.

Ik zou trouwens, volgens jouw logica, nooit in de Parker Meridien gaan, want het schijnt dat daar de kachels niet werken en je moet bijbetalen voor een verwarmde kamer:

“The room was very cold and the heating did not work (apearently unkown to reception but…. see below… ). If we wanted a warmer room we had to pay more.”

De airco is stuk en als oplossing mag je het raam openzetten met een ventilator ervoor: “One of the attempts to ”fix“ the A/C was to open the window and give us a fan! Nice try.”

Geen nieuwe zeep en shampoo: “Soap, shampoo and conditioner removed from the tub, but not replaced.”

• René

Het valt mij via reviews toch op dat veel hotels in NY achterblijven qua inrichting (veelal oud gebleven) en dat soms de hygiene achterblijft? Tja, als je minimaal 100 a 150 dollar per nacht betaald dan mag je toch in ieder geval een goede hygiene verwachten binnen het hotel?

• Natasja L.

Beste Matthijs

Ik heb daar toch ook nog nooit geslapen, dus wat is nu je punt Matthijs? Ik zou het trouwens best nog wel eens willen hoor. Want voordat je eindelijk iets negatiefs kon vinden over Le Parker Meridien, moest je toch eerst al die andere positieve (met 5* gewaardeerd) reacties lezen. (Parker Meridien #89 / Pennsylavania #278 op Tripadvisor) Heb je de middag toch nuttig besteed zou ik zo zeggen. Bedankt dat je me op de hoogte brengt van de verwarming bij Le Parker Meridien, dit zal ik zeker meenemen in de keuze van ons hotel! Kijk ik doe er namelijk niet moeilijk over als iemand een reactie van Tripadvisor hier op het forum plaatst, ook al is deze slecht. Ach, misschien kiezen we wel voor New York Palace. (ga gauw kijken of je daar ook nog iets negatiefs over kan vinden, ik hoor het wel!)

Ik vind het wel jammer dat je nog geen antwoord op mijn vraag hebt gegeven, dus zal ik deze nogmaals stellen. Vind jij de kamers op de foto's van het Pennsylavania dan wel acceptabel???

Zoals ik al eerder schreef "Niet alleen het Pennsylvania is slecht, er zijn nog meer hotels die hele slechte reviews krijgen, alleen we hadden het nu over het Pennsylvania.

Ik geef alleen mijn conclusie, wat is nu je probleem dan? Je doet er iets mee of niet. Dat is toch niet aan jou, maar aan degene die de vraagt stelt.

De discussie gaat nergens over en gelukkig zijn er ook mensen die normaal mijn reactie op reageren, zoals bv. Mona en Toverfee.

Ik wens iedereen een heel fijn weekend toe!

Groetjes van Natasja

• John

Het valt mij in reviews regelmatig op dat mensen (vooral Amerikanen) over de kleinste dingen vallen zoals:

- te lang op de lift moeten wachten.

- slechte service (maar wat is dan slechte service?).

- vlekken op het tapijt.

- ontbijt te duur.

- te lang op room service moeten wachten.

- geen tweede handdoekenronde.

- etc., etc.

De beoordeling van bovenstaande zaken is erg persoonsafhankelijk. De foto’s die Natasja laat zien laten m.i. echter niets te raden over. Natuurlijk zullen niet alle kamers zo zijn maar om eerlijk te zijn vind ik de foto´s die zowel op de hotelsite als de reisgidsen staan erg sober en karig. Aangezien deze foto´s de zaak altijd wat mooier en ruimer laten overkomen dan de kamers in werkelijkheid zijn hou ik mijn hard vast.

Overigens kom ik voor mijn werk regelmatig in New York. Het bedrijf waar ik voor mijn werk moet zijn regelt dan op mijn aangeven een hotel. Vanwege de vele slechte ervaringen van hun klanten hebben zij het Pennsylavania hotel van de lijst gehaald. Waarom zou ik nog dan nog hotel gaan? Om hetzelfde te ervaren als mijn voorgangers? No way. Maar goed, als ik jou moet geloven kan/mag ik hier alleen over oordelen als ik dit zelf aan den lijve heb ervaren. Kansloos (om in jouw termen te blijven). Dat gaat dus nooit gebeuren. Dat weerhoudt mij er overigens niet van om de ervaringen van mijn voorgangers aan de mensen van dit forum door te geven. Daar is m.i. dit forum voor.

• Matthijs

1. De discussie gaat hierover: mensen die in het hotel zijn geweest zijn er positief over. Jij bent er NOG NOOIT geweest en brandt het hotel af.

2. Ik vind de kamers op de foto niet acceptabel, maar mijn ervaring (en die van vele anderen) is heel anders… Eén slechte ervaring maakt een hotel nog niet compleet k*t.

3. de slechte reviews van Parker waren resp. 4, 7 en 8. Dat kost mij geen hele middag…

4. de eerste review van Pennsylvania is “Good value basic hotel”… dus je zoekt zelf ook hard naar slechte recensies…. Enige verschil is dat ik uit ervaring over het hotel praat en jij slechts uit foldertjes…. Maar ja, dat vind je schijnbaar leuk, gezien puntje 5:

4. Ik dacht dat je in de Parker geslapen had vanwegeg je reactie: “Bijvoorbeeld Le Parker Meredien heeft een schittende fitnessruimte; Gravity Fitness and Spa.”

maar ja, dat was natuurlijk ook weer naar aanleiding van iets wat je gelezen hebt –> dus je doet het vaker, sneu!