hotel pennsylvenia

• Matthijs

Foto's op de site lijken verdacht veel op de kamer in het echt hoor:

• Andreas

Gelukkig hebben we nog altijd respect voor elkaar ….

• John

Van dit soort kamers raak ik dus niet echt in vakantie stemming.

• Natasja L.

Ach Matthijs toch. Wat maak je je druk……. dat ik een keer de reactie “Bijvoorbeeld Le Parker Meredien heeft een schittende fitnessruimte; Gravity Fitness and Spa.” heb gegeven klopt inderdaad. Ik had mij toevallig verdiept in dit hotel en op dat zelfde moment vroeg iemand naar een hotel met fitnessruimte, waarom dan deze persoon er niet op wijzen. Maar ik wist niet dat het “regelement” zegt dat ik persé overal geweest moet zijn voordat ik een reactie geef. Dus die flauwe reactie dat ik vaker dingen opzoek slaat dan ook nergens op. Kijk anders nog even naar mijn ervaringen op http://newyorkindecember.web-log.nl/.

Ik probeer alleen maar hulpzaam te zijn. Jij maakt er een discussie van en jij vindt dat ik bewust aan het afkraken ben terwijl ik alleen maar mijn conclusie op het forum heb gezet met alle beste bedoelingen.

Ik heb nu inmiddels 3 verschillende hotels gehad in New York en nee daar zit het Parker Meridien en het Pennsylvania niet bij. Is dat nu zo erg?

In ieder geval bedankt voor het plaatsen van je foto's. Zoals ik al zei vind ik het er erg sober en erg klein uitzien. Dus als deze foto's mij moeten overtuigen dan is dat niet gelukt.

Ik ben op zoek naar een hotel in New York voor onze vakantie in mei, vandaar dat ik zoveel hotels en reviews voorbij heb zien komen en ben daarom aardig op de hoogte van de reisgidsen en reviews op het internet!

Weet je ik wordt een beetje moe van je. wat heb jij nou de laatste maanden bijgedragen aan dit forum. Juist, niet veel! Dus laat je HOOFDLETTERS, taalgebruik zoals k*t, woordjes als sneu maar achterwege en draag iets bij aan dit forum, zodat iedereen er iets aan heeft. Zoals ik al zei, ik had alle beste bedoelingen, dat jij daar opgefokt van wordt vind ik jammer.

Nogmaals Matthijs een heel fijn weekend en relax een beetje!

• Vera

Hoi Mona.

Het pennsylvania hotel heb ik ook al een aantal keren gehad .

Zoals je weet is het een oud hotel , maar toch heeft het me steeds weer PRIMA bevallen.

De kamers zijn groot , je hebt je eigen toillet , en de kamer is verder ook van alle belangrijke dingen voorzien .

Het personeel was steeds erg vriendlijk tegen ons.

Ik heb nu toevallig voor het edison geboekt , maar het Pennsylvania zal je echt niet tegen vallen .

Maak je eigen ervaring en probeer het lekker .

Het is echt oke daar , en de ligging is ook prima !

Prettige vakantie alvast .

Groetjes Vera

• Matthijs

Sober en klein? Wat verwacht je dan? Het is een twee sterren hotel! De kamers zijn trouwens erg ruim, dat kan je uit deze foto'd niet eens zien, maar ja….

Leuk dat je in mei gaat, en op de hoogte bent… Ben zelf ook prima op de hoogte…

Mijn bijdrage de laatste maanden niet veel? Ach, wat is veel, rond de 80, waarvan niet alles zo nutteloos als dit!

Veel posts staat niet meteen gelijk aan nuttige info mevrouw L….

• Matthijs

Tsja, ik begrijp dat jij 5* kamers verwacht in een 2* hotel, dan raak je nooit in vakantiestemming….

En als de baas betaalt dan wil iedereen wel 400 dollar per nacht uitgeven…

Pfff. Slaap verder John!

• Ed

helemaal mee eens stadsgenoot vera. Ik had t daar pima naar mijn zin

• Will

Als ik eens iets mag zeggen: Het blijft allemaal heel persoonlijk met die hotels wat de één luxe vindt is voor de ander beneden de maat. Wij hebben eens in Howard-Johnson Pennstation geslapen en dat was voor mij echt op het randje van acceptatie bv schimmel in de badkamer,kapotte wandtegels,gore vloerbedekking, haren in mijn bed, en volgens tripadvisor zijn er meer muizen dan gasten. Maar het was voor ons de eerste keer en toen hebben we maar voor goedkoop gekozen en dat hebben we dus geweten. Nu geef ik iets meer uit aan een hotel en neem ik de reviews (probeer ze wel objectief te filteren) ter harte.

Voorts vind ik dat we een voorbeeld kunnen nemen aan “Ask a Newyorker” daar vind ik dat er meer respect is voor elkaar en ook al worden er soms stomme vragen gesteld er wordt altijd netjes antwoord op gegeven. Aan de andere kant loop ik een heftige discussie niet uit de weg ( je blijft toch een Nederlander he)

• Wim

Wj zijn er oktober jl geweest. Okee, niet een van de modernste maar prima te doen. Zeker voor die prijs.

En behalve de kamers zijn de bar, de entree, restaurant, etc. ook prima.