hotel pennsylvenia

• Marianne

Hi,

We zijn daar afgelopen jaar geweest voor 4 nachten.

Wij zaten op de 14e verdieping en hadden geen gerenoveerde

kamer. Ik schrok er best wel van… toilet niet schoongemaakt (dus

urine op de wc-bril), schimmel op de muren in de badkamer en veel gaten en stukken uit de muren in het slaapgedeelte. Desondanks was het bed wel

goed schoon en dat vond ik het belangrijkste omdat we er alleen maar hooguit 8 uur sliepen en we de rest van onze dag op de straten rond brachten.

Ik hoop dat je eruit kunt komen.

Wij zijn van plan om van de zomer 2 weken naar NY te gaan, maar zitten

wel te kijken of er misschien een ander “low-budget”-hotel te vinden is

in die buurt.

Succes!

Groetjes,

Marianne

• Natasja L.

Beste Matthijs,

Het is duidelijk dat jij niet open staat voor andermans mening of conclusie. Hoe langer de discussie duurt hoe meer je gaat kleineren en ander taalgebruik gaat gebruiken zoals HOOFDLETTERS, k*t, pfff slaap lekker, mevrouw L. enz. enz. Tot nu toe heb ik je altijd aangeschreven met beste Matthijs en je een fijn weekend toegewenst en geprobeerd je in je waarde te laten. Op de een of andere manier wil je je gelijk hebben ofzo, tenminste daar lijkt het op. Ik heb geprobeerd mijn visie uit te leggen en jij kan er alleen maar opgefokt op reageren. Jou “regelement” is dat je niet mag reageren op dit forum als je niet in een hotel of ergens anders geweest bent. Dat vind ik jammer! Omdat jij niet open staat voor een andermans mening of conclusie stop ik met deze discussie. Jij zal waarschijnlijk het laatste woord willen hebben, dus laat ik de eer aan jou.

Groetjes van Natasja

• mona

Hoi Natasja, Ik vind dat je dit heel mooi en netjes hebt geformuleerd, mijn complimenten want dit getuigd tenminste van respect hebben en open staan voor elkaar, hetgeen ik vaak mis op dit soort forums.

gr.mona

• Matthijs

Ik zal je in ieder geval dat pleziertje van het laatste woord maar gunnen, dan voel je je ongetwijfeld een stukje beter, dus bij deze: ik reageer nog op je…

Ik sta best voor andermans mening open, alleen minder voor de meningen van mensen die hun informatie uit een boekje halen en dan nog stellig durven beweren dat iets enorm slecht is, terwijl mensen die er wél zelf ervaring mee hebben het tegendeel beweren…

Nogmaals, je mag best reageren als je ergens geen ervaring mee hebt, da's je goed recht. Mijn goed recht is het om zoiets ´kansloos´ te noemen: ik denk dat mensen hier zelf ook wel op Tripadvisor etc. kunnen kijken, zullen ze vast jou niet voor nodig hebben als doorgeefluik… Maar ik hou je niet tegen….

• mona

Hoi Matthijs, dit berichtje heb je je een stuk beter verwoord als eerdere berichten, kijk jullie beiden hebben gelijk in deze situatie, ik inventariseer door andermans belevingen wat ik wel en niet goed vind aan een hotel als ik er nog niet geweest ben zodat ik kan kijken of ik hier naar toe wil, en natuurlijk is het zo dat je nooit een objectieve mening kunt vormen over een hotel als je er nog nooit bent geweest. Haha maar toch weer een bladzijde gevult dat begon met een onschuldige vraag van mij. Toch dank ik allen voor deze info we hebben een beslissing gemaakt en gaan naar Hotel New Yorker.

gr.mona

• Matthijs

Hotel New Yorker is ook een prima hotel, ook twee keer geweest, net zo'n ideale ligging als Pennsylvania…

Veel plezier!

• John

Misschien dat jij zo'n type bent dat elk dubbeltje omdraait als hij het verblijf zelf moet betalen, maar geen grenzen kent als de werkgever voor de kosten opdraait. Zo ben ik dus absoluut niet. Zowel privé als voor mijn werk wil echter wel gewoon een goed hotel voor een acceptabele prijs. Daarbij heb ik nooit het bedrag van $400, - genoemd of gesproken over kamers in 5 sterren hotels. Dat zijn jouw woorden. En wat dat slapen betreft, dat lukt mij nog steeds prima.

• mona

Hoi Matthijs,

Ja he dat leek ons ook, heb er veel zin in.

gr.mona

• Wim

Wij hebben in allebei de hotels gelogeerd en ik kon écht weinig verschil ontdekken.

Veel plezier toegewenst, maar dat gaat zeker lukken!!!

• Niels

Ga naar het Wolcott hotel…2 block's van het ESB en een prima hotel met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding…

een aanrader!