welk vliegveld ????

• mona

hallo,

ff een paar korte vraagjes,

welk vliegveld kunnen we het beste nemen als we naar manhattan willen??

waar kunnen we goedkope vluchten boeken??

en als laatste, zijn de hostels in manhattan iets??

nou meer vragen heb ik op het moment ff niet

alle info is welkom !!!!!

groeten Mona

• frank

welk vliegveld kun je het beste nemen?

als je gelijk naar newyork gaat is er maar een JFK

internet kijken voor het goedkoopste vlucht met hotel.

• René.N

Probeer via Newark(New Jersey) te vliegen de afstand/reistijd tot manhattan is nagenoeg gelijk.Alleen is de luchthavenbelasting in New Jersey lager.Vind zelf Newark ook een plezieriger vliegveld.Maar dat is persoonlijk.

Succes.

• Vera

Hoi Mona.

Ik vlieg altijd non-stop van schiphol naar Newark.

Dat bevalt me eigenlijk prima.

EWR is een stuk kliener en overzichtelijker dan JFK (dat vindt ik !)

Met de taxi ben je dan in ca. 30/40 min . in Manhattan , maar dat ligt natuurlijk ook aan de drukte van het verkeer .( US$ 55.00/60.00 icl. toll en tax)

Over Hostels weet ik helemaal iets , daar kan ik je dus ook niet mee helpen.

Mijn reizen boek ik altijd gewoon in het reis bureau , bij D-reizen en bij Globe.

Succes ermee.

Groetjes Vera

• Will

Wij hebben deze week geboekt bij klm voor slechts € 340 incl toeslagen naar JFK en alhoewel het de eerste keer is dat wij op JFK landen maakt het volgens mij niet uit op welke luchthaven je landt. Mijn advies is om veel te surfen op het internet en dan niet je vlucht boeken bij een reisaanbieder maar direct bij de luchtvaartmaatschappij. Singapore airlines is ook goedkoop met zijn vluchten en de service aan boord is super alleen vliegen ze vanaf Frankfurt en dat vind ik te ver. Ook het boeken van een hotel is vaak goedkoper direct op de site van het hotel

• Vera

Hoi Will.

Ik ben niet zo een ster wat internet aangaat.

vandaar dat ik altijd in het reisbureau boek.

Ik ben bang dat ik iets verkeerd doe , en daardoor straks niet op ries kan .

Het zal zeker stukken goedkoper zijn via internet , maar dit durf ik toch echt niet aan , hihih

Maar wel bedankt voor je tip.

Groetjes Vera

• Matthijs

JFK vs Newark maakt praktisch geen verschil qua reistijd. Zou gewoon kijken op welk vliegveld je het goedkoopst kan vliegen…

• mona

oke dan , weer een boel wijzer geworden

bedankt voor de tips !!!!!

• toverfee

Vera gewoon doen hoor is niets engs aan en je krijgt toch altijd een bevestiging thuisgestuurd .

Het scheelt zoveel geld!,daar kun je weer allemaal andere leuke dingen voor doen.

Ik durfde het eerst ook niet maar de laatste 4 jaar doe ik niets anders meer.

groetjes Toverfee

• René

http://www.hinewyork.org/

http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g60763-d121994-Reviews-Hostelling_International_New_York-New_York_City_New_York.html